Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

зошит на пруж. Borocco B5, 80 арк, кл., фіолетовий, пласт.обкл; діловий записник NAMIB, А5, тверда обкладинка, гумка, білий блок клітинка, синій
Очікувана вартість
738,18 UAH
UA-2021-11-19-006353-b bb658c1b4e8a48bab95a0703517f6730
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гершанович-Попкова Неля Станіславівна

380577252977 shev_adm@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459172
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Науки, 17-А
Контактна особа: Гершанович-Попкова Неля Станіславівна
380577252977
shev_adm@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Технічні та якісні характеристики визначені згідно з умовами Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
зошит на пруж. Borocco B5, 80 арк, кл., фіолетовий, пласт.обкл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, просп. Науки, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
діловий записник NAMIB, А5, тверда обкладинка, гумка, білий блок клітинка, синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, просп. Науки, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару в безготівковій формі, у розмірі 100% його вартості, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання накладної представниками Сторін, після отримання фінансування та надходження грошових коштів на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 листопада 2021 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ-ПАК»
#39507222
Переможець 738,18
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 16:03

Документи

19 листопада 2021 16:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 16:06
Договір.pdf укладений
19 листопада 2021 16:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
зошит на пруж. Borocco B5, 80 арк, кл., фіолетовий, пласт.обкл. 15 штуки 32,34
UAH з ПДВ
діловий записник NAMIB, А5, тверда обкладинка, гумка, білий блок клітинка, синій 2 штуки 126,54
UAH з ПДВ