Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2021-11-19-006173-b 3aa1dbbb00f14687be49b085ac58165b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марискевич Марія

380992780225 Mariskevich_prozorro@kr.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Аварійно - рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 08588791
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Шевченка, будинок 3
Контактна особа: Марискевич Марія
380992780225
Mariskevich_prozorro@kr.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2021 10:00
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачок
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Шевченка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару “Покупець” зобов’язаний оплатити вищезазначений Товарв безготівковому порядку в національній валюті на розрахунковий рахунок „Продавця” протягом 10-ти робочих днів з моменту отримання Товару згідно накладної. Період уточнення інформації про закупівлю: до 8.00 25.11.2021, Кінцевий строк подання пропозицій до 10.00 30.11.2021 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Стандартне пакування по 500 аркушів , колір паперу білий, білизна аркуша 161, яскравість 110,5, вологість 4,6, товщина аркуша 103, формат паперу А-4 210х297 мм, щільність аркуша 80, непрозорість аркуша 92. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Критерій оцінки пропозицій учасників закупівлі: 100 % ЦІНА.; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників -Замовником не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю -Замовником не вимагається; Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 0,5 %; Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 15:47
Договiр спрощена закупiвля.doc
19 листопада 2021 15:47
Оголошення Папір.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій