Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оплата послуг зі страхування транспортних засобів
Очікувана вартість
26 010,00 UAH
UA-2021-11-19-001149-b e3bcea65318c40fea004223f29c53285
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторожик Юлія Федорівна

+380444530047 kyiv.agd@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська митниця
Код ЄДРПОУ: 43997555
Місцезнаходження: 03124, Україна , м. Київ обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава 8А
Контактна особа: Сторожик Юлія Федорівна
+380444530047
kyiv.agd@customs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2021 10:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2021 10:13
Очікувана вартість: 26 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 131,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оплата послуг зі страхування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03124, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Гавела Вацлава,8-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2021 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 10:09
Додаток 3 Проект Договору.docx
19 листопада 2021 10:09
Документація страховка 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

КЕП/УЕП
Дата подання: 19 листопада 2021 10:36
Дата відповіді: 19 листопада 2021 11:25
Відповідно до тендерної документації Замовник вимагає накладання учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на документи (матеріали та інформацію) тендерної пропозиції. В той же час Постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 N 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» установлює, що до 31.12.2021 удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг. З наведеного випливає, що до 31.12.2021 накладення удосконалених електронних підписів за юридичним статусом прирівнюється до накладення кваліфікованих електронних підписів та мають рівноцінно визнаватися користувачами електронних довірчих послуг. У зв’язку з цим просимо роз’яснити, можливість накладання також удосконалених електронних підписів на документи (матеріали та інформацію) тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 10:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" 20 353,00
UAH з ПДВ
20 353,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2021 11:32
Електронний підпис
26 листопада 2021 11:31
Електронний підпис
25 листопада 2021 14:14
Витяг 01.07.2021.pdf
25 листопада 2021 14:14
02.Ліцензія ОСЦПВВНТЗ.pdf
25 листопада 2021 14:14
Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2021 14:14
Довіреність Островерха 2021.pdf
25 листопада 2021 14:14
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2021 14:14
МТСБУ svidP2015_2.pdf
25 листопада 2021 14:14
Опис до Статуту.pdf
25 листопада 2021 14:14
Технічні характеристики.pdf
25 листопада 2021 14:14
Проект договору.pdf
25 листопада 2021 14:14
Протокол НР_ПП_24.06.2021..pdf
25 листопада 2021 14:14
Наказ Островерха 2018.pdf
25 листопада 2021 14:14
Довідка Штат.pdf
25 листопада 2021 14:14
Протокол загальних зборів.pdf
25 листопада 2021 14:14
Статут 2016.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта"
#00034186
Переможець 20 353,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 16:25

Документи

30 листопада 2021 16:23
Електронний підпис
30 листопада 2021 16:20
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта"
#00034186
20 353,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2021 16:23
Електронний підпис
30 листопада 2021 16:20
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 15:17
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 17:02
Договір укладений
08 грудня 2021 16:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2021 10:40
20 353,00 UAH UA258201720343180001000159384
Київська митниця
UA373057490000026502000000040
ПАТ "НАСК "ОРАНТА"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 353,00
UAH