Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оплата послуг зі страхування транспортних засобів
Очікувана вартість
26 010,00 UAH
UA-2021-11-19-001149-b ● e3bcea65318c40fea004223f29c53285
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська митниця |
Код ЄДРПОУ: | 43997555 |
Місцезнаходження: | 03124, Україна , м. Київ обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава 8А |
Контактна особа: |
Сторожик Юлія Федорівна +380444530047 kyiv.agd@customs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2021 10:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2021 10:13 |
Очікувана вартість: | 26 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оплата послуг зі страхування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03124, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Гавела Вацлава,8-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2021 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 10:09 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
19 листопада 2021 10:09 |
Документація страховка 2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КЕП/УЕП
Дата подання: 19 листопада 2021 10:36
Дата відповіді: 19 листопада 2021 11:25
Відповідно до тендерної документації Замовник вимагає накладання учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на документи (матеріали та інформацію) тендерної пропозиції. В той же час Постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 N 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» установлює, що до 31.12.2021 удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг. З наведеного випливає, що до 31.12.2021 накладення удосконалених електронних підписів за юридичним статусом прирівнюється до накладення кваліфікованих електронних підписів та мають рівноцінно визнаватися користувачами електронних довірчих послуг. У зв’язку з цим просимо роз’яснити, можливість накладання також удосконалених електронних підписів на документи (матеріали та інформацію) тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією документацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 10:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" |
20 353,00
UAH з ПДВ
|
20 353,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" #00034186 |
Переможець |
20 353,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 17:02
|
Договір | укладений |
08 грудня 2021 16:59
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 грудня 2021 10:40
|
20 353,00 UAH | UA258201720343180001000159384 Київська митниця |
UA373057490000026502000000040 ПАТ "НАСК "ОРАНТА" |
Оплачений |