Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з прибирання приміщень за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2021-11-18-013242-a ● 694e0c2cb16b43cba9bc0b47638853fc
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №110 "СВІТЛЯЧОК" Маріупольської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 23031747 |
Місцезнаходження: | 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Бахчіванджи, 13-А |
Контактна особа: |
Анна Гонтарева +380985767272 mardnz110@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2021 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Послуга з прибирання приміщень 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи,13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2021 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 16:41 |
проект Договор_на_послуга прибирання.doc | |
18 листопада 2021 16:41 |
Оголошення_.docx | |
18 листопада 2021 16:41 |
Додаток 2 Цiнова_пропозицiя.docx | |
18 листопада 2021 16:41 |
Додаток№1Кваліфікаційни вимоги.docx | |
18 листопада 2021 16:41 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники! Сертифікований сервісний центр!
Дата подання: 22 листопада 2021 10:46
Дата відповіді: 23 листопада 2021 19:26
Доброго дня.
1.Замовником висунуто вимогу щодо наявності в штаті Виконавця достатній кількості працівників відповідної кваліфікації, а саме не менше 8 осіб, у зв'язку з чим маємо питання: 1. Чим обумовлена вимога щодо вказаної кількості працівників, адже виконання послуги встановлено до 26.12.2021 року? 2. Які працівники маються на увазі: лише наявність прибиральників приміщень, не менше 8 осіб, або загальна кількість працівників, з урахуванням адмінпосад?
2.Замовником висунуто вимогу надати «Лист у довільній формі з інформацією про Наявність спеціального устаткування* для надання послуг (однодискова роторна машина, пилососи, пароочисник) з наданням протоколу про їх С від сертифікованого сервісного центру», у зв'язку з чим маємо питання:1. Яким чином, або за яким документом від Учасника, Замовник буде визначати виконання цієї вимоги, та як зрозуміє, що саме сертифікований сервісний центр надав протокол? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.Замовник вважає вказану кількість працівників відповідної кваліфікації (не менше 8 осіб) мінімально можливою для якісного та своєчасного надання послуги. При цьому мається на увазі тільки персонал, безпосередньо задіяний в процесі прибирання, без урахування адмін. персоналу. Відповідно до Додатку 3 Технічне завдання, послуга надається після капитального ремонту в короткий термін.
2.Замовник бажає впевнитися, що послуги будуть надаватися необхідним та справним обладнанням. Протокол повинен бути наданий сертифікованим сервісним центром, мати перелік обладнання, висновок щодо його технічного стану, підписи відповідних посадових осіб та завірений печаткою сервісного центру.
2.Замовник бажає впевнитися, що послуги будуть надаватися необхідним та справним обладнанням. Протокол повинен бути наданий сертифікованим сервісним центром, мати перелік обладнання, висновок щодо його технічного стану, підписи відповідних посадових осіб та завірений печаткою сервісного центру.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
114 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Іващенко Іван Костянтинович |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
115 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клін Вей" |
137 709,60
UAH з ПДВ
|
136 063,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЗУН ПЕТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ #2923302257 |
Очікує рішення |
114 999,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 15:33
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 грудня 2021 16:08 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг |
Документи:
03 грудня 2021 16:08
|
Електронний підпис |
03 грудня 2021 16:07
|
Протокол рішення.PDF |