Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5
Очікувана вартість
176 706,40 UAH
UA-2021-11-18-013089-a f8254db5c213447c9a99032e1b0fd306
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Бабенко

+380953630568 24755430@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24755430
Вебсайт: http://schoolnknvk2.at.ua/
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, вул. Історична, 9
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Бабенко
+380953630568
24755430@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2021 15:22
Очікувана вартість: 176 706,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 767,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24755430.
4. Місцезнаходження замовника: 74900, Україна Херсонська область, місто Нова Каховка, вул. Історична, 9.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бабенко Наталія Анатоліївна, уповноважена особа ліцею №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради, телефон 0953630568, e-mail: 24755430@mail.gov.ua, 74900, Україна Херсонська область, місто Нова Каховка, вул. Історична, 9.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 33982 кВт/год.
11. Місця поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна Херсонська область, місто Нова Каховка, вул. Історична, 9.
74900, Україна Херсонська область, місто Нова Каховка, вул. Довженка, 3
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01.01.2022 до 31.12.2022.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 176 706,40 грн. (сто сімдесят шість тисяч сімсот шість гривень 40 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: 174 704,40 грн. - за рахунок коштів місцевого бюджету; 2002,00 грн. - за рахунок батьківської плати.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «24» листопада 2021 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «29» листопада 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33982 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, 9, вул. Довженка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 16:35
Додаток_1.doc
18 листопада 2021 16:35
Додаток_2.docx
18 листопада 2021 16:35
Додаток_3.doc
18 листопада 2021 16:35
Додаток_4.doc
18 листопада 2021 16:35
Додаток_5.doc
18 листопада 2021 16:35
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИТЕЙЛ СЕРВІС" 173 308,20
UAH з ПДВ
173 308,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" 176 366,58
UAH з ПДВ
176 366,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2021 16:41
Електронний підпис
25 листопада 2021 16:39
Статут ТОВ РИТЕЙЛ СЕРВІС.pdf
25 листопада 2021 16:39
Рахунок Ощадбанк.pdf
25 листопада 2021 16:39
Протокол загальних зборів.pdf
25 листопада 2021 16:39
Опис документів з кодом.pdf
25 листопада 2021 16:39
Лист-гарантія про санкції.pdf
25 листопада 2021 16:39
Лист згода Ядов.pdf
25 листопада 2021 16:39
Лист згода Хижняк.pdf
25 листопада 2021 16:39
Довідка захисту довкілля.pdf
25 листопада 2021 16:39
Довідка відкриття рахунків.pdf
25 листопада 2021 16:39
Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2021 16:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2021 16:39
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2021 16:39
цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2021 16:39
Технічна специфікація.pdf
25 листопада 2021 16:39
Проект договору.pdf
25 листопада 2021 16:39
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

26 листопада 2021 13:52
Електронний підпис
26 листопада 2021 13:50
Технічна специфікація.docx.p7s
26 листопада 2021 13:50
НКРЕКП ЕЛЕКТРИКА.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:50
Реєстр НКРЕКП на 01.11.21.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:48
відгук 1788.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:48
Відгук 1780.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:48
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc.p7s
26 листопада 2021 13:48
Статут.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:47
Протокол НР.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:47
Прот НР 20_05_2020 2.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:47
Протокол Львів копія.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:46
Проект договору.doc.p7s
26 листопада 2021 13:46
Опис копія.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:46
Паспорт Майк П.Р..pdf.p7s
26 листопада 2021 13:46
паспорт Вишинська Н.С..pdf.p7s
26 листопада 2021 13:45
Опис.PDF.p7s
26 листопада 2021 13:45
Наказ МАЙК.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:45
Довідка код доступ.doc.p7s
26 листопада 2021 13:45
Витяг збут 09.04.2021.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:45
ВитягПДВ НОВИЙ.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:45
Витяг з наказу Майк.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:44
ВИПИСКА НОВА АДРЕСА.pdf.p7s
26 листопада 2021 13:44
1189 продовження контракту.PDF.p7s
26 листопада 2021 13:43
Витяг з наказу Вишинська Н..pdf
26 листопада 2021 13:43
Довідка код доступ.doc
26 листопада 2021 13:43
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
26 листопада 2021 13:43
довідка наявність ліцензії.pdf
26 листопада 2021 13:43
відгук 1788.pdf
26 листопада 2021 13:43
Протокол Львів копія.pdf
26 листопада 2021 13:43
НКРЕКП ЕЛЕКТРИКА.pdf
26 листопада 2021 13:43
довіреність Вишинська Н.С.pdf
26 листопада 2021 13:43
Відгук 1780.pdf
26 листопада 2021 13:43
ВИПИСКА НОВА АДРЕСА.pdf
26 листопада 2021 13:43
персональні дані Майк П.Р..pdf
26 листопада 2021 13:43
Опис.PDF
26 листопада 2021 13:43
Протокол НР.pdf
26 листопада 2021 13:43
Витяг з наказу Майк.pdf
26 листопада 2021 13:43
Наказ МАЙК.pdf
26 листопада 2021 13:43
Реєстр НКРЕКП на 01.11.21.pdf
26 листопада 2021 13:43
Копія Протоколу та Рішення.pdf
26 листопада 2021 13:43
Опис копія.pdf
26 листопада 2021 13:43
Прот НР 20_05_2020 2.pdf
26 листопада 2021 13:43
Паспорт Майк П.Р..pdf
26 листопада 2021 13:43
Проект договору.doc
26 листопада 2021 13:43
ВитягПДВ НОВИЙ.pdf
26 листопада 2021 13:43
Витяг збут 09.04.2021.pdf
26 листопада 2021 13:43
1189 продовження контракту.PDF
26 листопада 2021 13:43
Технічна специфікація.docx
26 листопада 2021 13:43
паспорт Вишинська Н.С..pdf
26 листопада 2021 13:43
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РИТЕЙЛ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИТЕЙЛ СЕРВІС"
#40845612
Переможець 173 308,20
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 15:56

Документи

02 грудня 2021 15:56
Електронний підпис
02 грудня 2021 10:35
Протокол.doc
02 грудня 2021 10:35
ПОВІДОМЛЕННЯ (1).docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИТЕЙЛ СЕРВІС"
#40845612
173 308,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 15:56
Електронний підпис
02 грудня 2021 10:35
Протокол.doc
02 грудня 2021 10:35
ПОВІДОМЛЕННЯ (1).docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 23:29
Протокол_щодо продовження строку дії договору №23.doc зміни до договору
03 січня 2023 23:27
File0002 (1).PDF зміни до договору
03 січня 2023 23:21
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 16:05
додат.угода 1.pdf зміни до договору
17 січня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 16:48
договор3.pdf укладений
17 грудня 2021 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з кошторисними призначеннями на 2022 рік Сторони дійшли згоди змінити п. 2.3. та 5.2. та викласти у наступній редакції: 2.3. Найменування товару: ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5). Кількість товару: 23625 кВт/год. 5.2. Загальна вартість всього обсягу поставки електричної енергії складає 120 487,50 грн. (Сто двадцять тисяч чотириста вісімдесят сім гривень 50 копiйок), з урахуванням ПДВ 20081,25 грн. (Двадцять тисяч вiсiмдесят одна гривна 25 копiйок), в тому числі 120 487,50 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету.
Номер договору про закупівлю: РС/031221/02/ЕЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат за електричну енергію, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про постачання електричної енергії та строку виконання зобов’язань та викласти п. 13.1 у наступній редакції: 13.1. Договір набуває чинності з дати його підписання і діє в частині постачання електричної енергії з 01.01.2022 р. до 31.03.2023 р. (включно), а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: РС/031221/02/ЕЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрична енергія 23625 Кіловат-година 5,10
UAH з ПДВ