Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новояворівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44008653 |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська обл., місто Новояворівськ, вул.Шевченка Т., будинок 2 |
Контактна особа: |
Дутко Галина Семенівна +380674788528 osvitanovoyavorivsk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2021 16:54 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
18 листопада 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 16:17 |
UA-2021-10-28-004797-c.pdf | |
18 листопада 2021 16:17 |
UA-2021-10-12-013503-b.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-04-000010 ● 4658342a5dda4faa9d7d97ab912d4375
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 09:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2022 № 108
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
11. UA-2021-11-18-012530-a Відділ освіти Новояворівської міської ради 14 313 830,00 «Реконструкція Кам’янобрідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. П. Андрусіва Новояворівської міської ради з прибудовою спортзалу по вул. П. Андрусіва, 1 а у с. Кам’янобрід Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-07 10:11:25
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-12 17:01:26
Пояснення замовника
У відповідь на Ваш Запит про надання пояснень від 07.04.2022р., повідомляємо. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі експертного звіту, та викладене у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
В рішенні про проведення моніторингу, а саме в описі підстав для здійснення моніторингу зазначено, що моніторинг здійснюється на підставі Пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Відповідно до п.7 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про закупівлю відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому порушень вимог Закону допущено не було.
Так, частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Таким чином закон не встановлює обов’язку оприлюднювати інформацію в засобах масової інформації, а лише передбачає можливість додатково оприлюднювати таку інформацію.
Абзацом 1 частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
До того ж Розділом X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України необхідно привести у відповідність до Закону.
За наведеного правового регулювання в оприлюдненні інформації про закупівлю, замовник керувався вимогами ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.4 цієї статті, що має вищу юридичну силу ніж постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Документи, що додаються: Експертний звіт.
Уповноважена особа Відділу освіти
Новояворівської міської ради,
фахівець з публічних закупівель
відділу освітньої політики та
правового забезпечення
Відділу освіти Новояворівської міської ради ____________ Дутко Г. С.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-08 09:15:56
Запит про надання пояснень
Просимо надати документи, що підтверджують виконання учасником ТОВ «ЖИТЛОБУДСЕРВІС» вимоги Замовника стосовно надання забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-13 15:27:54
Пояснення замовника
У відповідь на Ваш Запит про надання пояснень від 08.04.2022р., повідомляємо. На виконання вимоги Замовника стосовно надання забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії, учасник ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» надав усі необхідні документи, а саме: банківську гарантію, довіреність, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, витяг з Державного реєстру банків, гарантійний лист від учасника.
Документи, що додаються:
1. Банківська гарантія;
2. Витяг з Державного реєстру банків;
3. Довіреність № 223;
4. Гарантійний лист.
Уповноважена особа Відділу освіти
Новояворівської міської ради,
фахівець з публічних закупівель
відділу освітньої політики та
правового забезпечення
Відділу освіти Новояворівської міської ради ____________ Дутко Г. С.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" #37606590 |
Переможець |
14 275 312,80
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 10:06
|
Додаткова угода № 4 | зміни до договору |
24 листопада 2023 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 15:10
|
Додаткова угода № 3 | зміни до договору |
23 листопада 2023 15:06
|
Додаткова угода № 2 | зміни до договору |
23 листопада 2023 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 11:10
|
Додаткова угода № 1 | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 16:43
|
Договір | укладений |
08 грудня 2021 16:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція Кам’янобрідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. П. Андрусіва Новояворівської міської ради з прибудовою спортзалу по вул. П. Андрусіва, 1 а у с. Кам’янобрід Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) | 1 | роб |
14 275 312,80
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погоджене сторонами зменшення фінансування робіт на 2021 рік та перенесення фінансування на 2022 рік по Генеральному договору № 425/2021 від 06 грудня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 425/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погоджене Cторонами перенесення фінансування робіт з 2022 року на 2023 рік по Генеральному договору № 425/2021 від 06 грудня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 425/2021 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 425/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погоджене Сторонами зменшення обсягів закупівлі та ціни Договору. Погоджене Сторонами дострокове розірвання Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 425/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція Кам’янобрідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. П. Андрусіва Новояворівської міської ради з прибудовою спортзалу по вул. П. Андрусіва, 1 а у с. Кам’янобрід Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) | 1 |
914 022,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
914 022,00
UAH (в тому числі ПДВ 152 337,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовилися достроково розірвати Договір за взаємною згодою Сторін |