Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, бензин А-95 та ДП у роздріб через мережу АЗС на території України.
Очікувана вартість
110 100,00 UAH
UA-2021-11-18-007306-a ffbbd65037c54d828949f5a320376ff3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроботенко Оксана

380509092875 ksiu6ka83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація "Комбінат "Світанок" Державного агентства резерву України
Код ЄДРПОУ: 14373213
Місцезнаходження: 61140, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 87
Контактна особа: Дроботенко Оксана
380509092875
ksiu6ka83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2021 13:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2021 13:00
Очікувана вартість: 110 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У разі наявності посилання у тексті гарантії на умови договору між банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Гарантія не може бути відкликана банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією. 2.2. Розмір забезпечення пропозицій: складає 3% від очікуваної вартості тобто 3303,00 грн. 2.3. Строк дії забезпечення пропозиції - не менше 100 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 2.4. Вимоги до забезпечення пропозиції (далі – Вимоги) регулюються Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення пропозиції (далі – форма). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом № 2628). 2.5. Гарантія (забезпечення пропозиції) складається за формою (Додаток 5 до документації срощеної закупівлі). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування замовника, зазначається інформація: Повне найменування юридичної особи: Державна організація "Комбінат "Світанок" Державного агентства резерву України. ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Ідентифікаційний код у ЄДР – 14373213, Категорія - Державна організація; Місцезнаходження: вул. Польова,87, м. Харків, 61140; Банківські реквізити: UA118201720343181001200014215 Банк: Державна казначейська служба України.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3303 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції/пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). ДК 021:2015:09132000-3 Бензин (2000 літрів) ДК 021:2015:09134200-9 Дизельне паливо (1400 літрів)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 л.
Бензин А-92, бензин А-95 та ДП у роздріб через мережу АЗС на території України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61140, Україна, Харківська область, Харків, Польова, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий Товар здійснюється Покупцем на підставі належно оформлених первинних документів (видаткова накладна) впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. Найменування замовника: Державна організація "Комбінат "Світанок" Державного агентства резерву України, код згідно з ЄДРПОУ замовника: 14373213. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення пропозиції вимагається, тому умови його надання зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття пропозицій - у день і час закінчення строку подання пропозицій, зазначених в оголошенні. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У разі наявності посилання у тексті гарантії на умови договору між банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Гарантія не може бути відкликана банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією. 2.2. Розмір забезпечення пропозицій: складає 3% від очікуваної вартості тобто 3303,00 грн. 2.3. Строк дії забезпечення пропозиції - не менше 100 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 2.4. Вимоги до забезпечення пропозиції (далі – Вимоги) регулюються Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення пропозиції (далі – форма). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом № 2628). 2.5. Гарантія (забезпечення пропозиції) складається за формою (Додаток 5 до документації срощеної закупівлі). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування замовника, зазначається інформація: Повне найменування юридичної особи: Державна організація "Комбінат "Світанок" Державного агентства резерву України. ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Ідентифікаційний код у ЄДР – 14373213, Категорія - Державна організація; Місцезнаходження: вул. Польова,87, м. Харків, 61140; Банківські реквізити: UA118201720343181001200014215 Банк: Державна казначейська служба України.

Сума забезпечення: 3303 UAH
18 листопада 2021 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 13:27
Спрощена закупівля.docx
18 листопада 2021 13:27
ТЕО.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" 109 740,00
UAH з ПДВ
109 740,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 листопада 2021 16:34
Електронний підпис
26 листопада 2021 16:31
ТОВ ВЕСТ КАРД 2151.pdf
26 листопада 2021 16:31
Довідка 2151.pdf
26 листопада 2021 16:31
паспорт 95.pdf
26 листопада 2021 16:31
ГЛ про термін дії талонів.pdf
26 листопада 2021 16:31
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2021 16:31
Рейтинг CR.pdf.(1).P7S
26 листопада 2021 16:31
Виписка.pdf.(1).P7S
26 листопада 2021 16:31
Платіжне.pdf.(1).P7S
26 листопада 2021 16:31
Виписка з ЄДР, опис з кодом.pdf
26 листопада 2021 16:31
Паспорт А92.pdf
26 листопада 2021 16:31
паспорт ДП.pdf
26 листопада 2021 16:31
Протокол призначення Піх.pdf
26 листопада 2021 16:31
Банківська_ліцензія.pdf.(2).P7S
26 листопада 2021 16:31
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2021 16:31
Рейтинг Рюрік.PDF.(2).P7S
26 листопада 2021 16:31
Виписка з ЄДР 05.07.19.pdf
26 листопада 2021 16:31
ТОВ ВЕСТ КАРД 2151.rar
26 листопада 2021 16:31
ст.17.pdf
26 листопада 2021 16:31
Виписка з ЄДР 05.07.19.pdf.(1).P7S
26 листопада 2021 16:31
Довідка про найближчі АЗС.pdf
26 листопада 2021 16:31
Довідка про АЗС загальна.pdf
26 листопада 2021 16:31
ГЛ про зразки.pdf
26 листопада 2021 16:31
Платіжне.pdf.(2).P7S
26 листопада 2021 16:31
Договір_кор._АЗК_ВК_ВПМ.pdf
26 листопада 2021 16:31
Довідка МТБ.pdf
26 листопада 2021 16:31
Рейтинг CR.pdf
26 листопада 2021 16:31
Банківська_ліцензія.pdf.(1).P7S
26 листопада 2021 16:31
Істотні умови.pdf
26 листопада 2021 16:31
Банківська_ліцензія.pdf
26 листопада 2021 16:31
ТОВ ВЕСТ КАРД 2151.pdf.(1).P7S
26 листопада 2021 16:31
ГЛ щодо відпуску пального.pdf
26 листопада 2021 16:31
Рейтинг Рюрік.PDF.(1).P7S
26 листопада 2021 16:31
Платіжне.pdf
26 листопада 2021 16:31
ТОВ ВЕСТ КАРД 2151.pdf.(2).P7S
26 листопада 2021 16:31
Довідка 2151.pdf.(2).P7S
26 листопада 2021 16:31
Виписка.pdf
26 листопада 2021 16:31
Вест_Кард_ліцензія_опт_2021.pdf
26 листопада 2021 16:31
Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2021 16:31
ВЕСТ КАРД_Статут від 27.09.2021.pdf
26 листопада 2021 16:31
Рейтинг CR.pdf.(2).P7S
26 листопада 2021 16:31
Рейтинг Рюрік.PDF
26 листопада 2021 16:31
Виписка з ЄДР 05.07.19.pdf.(2).P7S
26 листопада 2021 16:31
Проект договору.pdf
26 листопада 2021 16:31
Довідка 2151.pdf.(1).P7S
26 листопада 2021 16:31
Паспорт Білокоміров О.С..pdf
26 листопада 2021 16:31
Виписка.pdf.(2).P7S

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
Переможець 109 740,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 12:00

Документи

30 листопада 2021 12:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
109 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2021 12:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:52
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 13:38
Дог 95-21.pdf укладений
02 грудня 2021 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 109 740,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 290,00 UAH)