Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з монтажу системи киснепостачання для КНП «Долинська Багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківсьбкої області»
Очікувана вартість
452 803,00 UAH
UA-2021-11-18-002854-b 89c21d096a094416a135b64483ba5500
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гошовська Яна Ярославівна

380668297044 buh-dcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Код ЄДРПОУ: 01993457
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Контактна особа: Гошовська Яна Ярославівна
380668297044
buh-dcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 452 803,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 264,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 31 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з монтажу системи киснепостачання для КНП «Долинська Багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківсьбкої області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. О. Грицей, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник після підписання Договору, але тільки за наявності відкритого рахунку в Державній казначейській службі України може сплатити підряднику аванс у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості договору. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2021 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 12:04
Додаток 4 Проект договору.doc
18 листопада 2021 12:04
Додаток 5 Технічна специфікація.docx
18 листопада 2021 12:04
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
18 листопада 2021 12:04
Оголошення.docx
18 листопада 2021 12:04
Додаток 3 Лист згода персональні дані.docx
18 листопада 2021 12:04
Додаток 1 Пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Моршинська "Медтехніка" 452 802,69
UAH з ПДВ
452 802,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2021 12:56
Електронний підпис
25 листопада 2021 12:46
Цінова пропозиція.PDF
25 листопада 2021 12:46
Технічна специфікація.PDF
25 листопада 2021 12:46
сертифікат дилера.png
25 листопада 2021 12:46
Керівництво з експлуатації.PDF
25 листопада 2021 12:46
Проект договору.PDF
25 листопада 2021 12:46
Дозвола.rar
25 листопада 2021 12:46
Розрахунок ціни.PDF
25 листопада 2021 12:46
Гарантія сервіс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Моршинська "Медтехніка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Моршинська "Медтехніка"
#35796459
Переможець 452 802,69
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 11:09

Документи

30 листопада 2021 11:03
Електронний підпис
30 листопада 2021 11:00
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Моршинська "Медтехніка"
#35796459
452 802,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2021 11:03
Електронний підпис
30 листопада 2021 11:00
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 15:57
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 15:42
ДУ Монтаж системи киснепостачанн.PDF зміни до договору
10 грудня 2021 15:40
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 13:16
Договір Монтаж системи киснепост.PDF укладений
02 грудня 2021 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник сплачує підряднику авансовий платіж.
Номер договору про закупівлю: 403
Договір:
Номер додаткової угоди: 1412
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 452 802,69
UAH (в тому числі ПДВ 57 115,45 UAH)