Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4 500 аркушів 45 г/м2 газетний (код за ДК 021:2015: 22990000-6 - Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей)
Очікувана вартість
5 445,00 UAH
UA-2021-11-18-001849-c ed167564a9994373ae30357cbae5153c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неткал Тетяна Іванівна

+380668796830 zakupivli.zobsme@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02005177
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Чарівна,30
Контактна особа: Неткал Тетяна Іванівна
+380668796830
zakupivli.zobsme@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 шт
Папір А-4 500 аркушів 45 г/м2 газетний (код за ДК 021:2015: 22990000-6 - Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чарівна, буд. 28а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 листопада 2021 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 5 445,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 13:22

Документи

18 листопада 2021 13:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 13:26
Договір укладений
18 листопада 2021 13:25