Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «39110000-6» Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавка паркова садова 2м)
Очікувана вартість
4 477,00 UAH
UA-2021-11-17-011264-a b258da9d1e0c4ca2ab74e2e56c72d919
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Маленко

+380978983278
+380564947430
kr_detdom1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1"Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23927366
Вебсайт: https://ksbnrc.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17
Контактна особа: Любов Маленко
+380978983278, +380564947430
kr_detdom1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2021 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2021 15:45
Очікувана вартість: 4 477,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Лавка паркова садова 2м - 2 штуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Лавка паркова садова 2м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П'ятихатська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата накладної здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів після поставки товарів. Форма оплати безготівкова. Всі розрахунки за Договором проводяться у гривнях. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2021 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 15:40
Додаток 4 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc
17 листопада 2021 15:40
Додаток 3 (вимоги до кваліфікації).docx
17 листопада 2021 15:40
Додаток 2 (Технічні вимоги і якісні характеристики).docx
17 листопада 2021 15:40
Додаток 1 (цінов. проп.).doc
17 листопада 2021 15:40
ОГОЛОШЕННЯ 17.11.2021 р..docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій