Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджів та ремонт принтеру)
Очікувана вартість
2 330,00 UAH
UA-2021-11-17-010472-a f5f367bc7e7a4aacb66bd2d3754dd973
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена ФІЛОНЕНКО

+380973385626 48finupr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансовий відділ Солонянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44080237
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., смт Солоне, вул. Гагаріна, 7
Контактна особа: Олена ФІЛОНЕНКО
+380973385626
48finupr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг зазначено в договорі від 17.11.21 №15
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смтСолоне, вул.Гагаріна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2021  —  17 листопада 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 штуки
Ремонт принтеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смтСолоне, вул.Гагаріна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2021  —  17 листопада 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 листопада 2021 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#1962607894
Переможець 2 330,00
UAH
17 листопада 2021 15:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 17:26
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 15:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 330,00
UAH