Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» (Додаткові роботи)
Очікувана вартість
4 040 245,80 UAH
UA-2021-11-17-008771-a 8fa6b63c19784870af42d462f3a822dd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штепа Світлана Іванівна

+380990807003 szosch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гуляйпільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316829
Місцезнаходження: 70200, Україна , Запорізька обл., м Гуляйполе, в Захисників України, 11
Контактна особа: Штепа Світлана Іванівна
+380990807003
szosch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
для забезпечення діяльності КЗ “Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІІ ступенів” Гуляйпільської міської ради у 2021 році необхідно провести переговори з ТОВ “БУДІВЕЛЬНИК” по предмету закупівлі: «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» (Додаткові роботи) ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт. Відповідно до положень статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закон застосовується до закупівель, які здійснюються замовниками в разі якщо очікувана вартість предмету закупівель товарів та послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Таким чином, Замовник зобов’язаний застосувати одну з процедур закупівель, що визначена статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерним комітетом було проведено відкриті торги на закупівлю «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (UA-M-2020-12-29-000002). За результатами проведеної процедури відкритих торгів було укладено договір підряду з ТОВ “БУДІВЕЛЬНИК” (код ЄДРПОУ 31061880). 05.04.2021 року до КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради звернулось ТОВ “БУДІВЕЛЬНИК” листом № 05/04-2 в якому повідомило про необхідність виконання додаткових робіт (лист з переліком та обгрунтуванням додаткових робіт додається). Враховуючи виникнення таких додаткових робіт, було внесено зміни до проектно-кошторисної документації (експертний висновок додається). Відповідно до положень статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закон застосовується до закупівель, які здійснюються замовниками в разі якщо очікувана вартість предмету закупівель товарів та послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Голова тендерного комітету повідомила, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» п. 5 ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переговорна процедура закупівлі може бути застосована в разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. В зв’язку з цим, тендерним комітетом було вирішено застосувати переговорну процедуру закупівлі на закупівлю предмету - «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» (Додаткові роботи) ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 15:46
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70200, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Аванс 45 Календарні 30

Тендерна документація

17 листопада 2021 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 14:28
Гуляйполе_обгрунтування.pdf
17 листопада 2021 14:28
протокол переговорів.pdf
17 листопада 2021 14:28
протокол 54.pdf
17 листопада 2021 14:28
протокол 53.pdf
17 листопада 2021 14:28
експ.висновок від 26.05.2021.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 4 040 245,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 15:46

Документи

17 листопада 2021 15:43
Електронний підпис
17 листопада 2021 15:39
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 15:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
4 040 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 15:43
Електронний підпис
17 листопада 2021 15:39
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 17:30
договор дод работы_compressed-сжатый.pdf укладений
14 грудня 2021 17:28