Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланк А3
Очікувана вартість
4 992,00 UAH
UA-2021-11-17-006302-a b5f515ecb0154e91a971f3769c7423fa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирончук Валентина Миколаївна

+380412420809 buxstat@zt.ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління статистики у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 02360412
Вебсайт: http://www.zt.ukrstat.gov.ua/
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Контактна особа: Мирончук Валентина Миколаївна
+380412420809
buxstat@zt.ukrstat.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Згідно договору. Звіт оприлюднений в межах загального договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання товару. Місцезнаходження Замовника: 10003, вул. М. Сціборського, 6а, м. Житомир. Код ЄДРПОУ: 02360412. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи виконавчої влади, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Тип процедури закупівлі: абзац 5 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9600 шт
Ціна за одиницю: 0.52UAH без ПДВ
Бланк А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі кошти державного бюджету (спеціальний фонд). Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 15 (п`ятнадцяти) робочих днів з дня отримання товару, на підставі накладної Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

17 листопада 2021 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Худяков Олександр Володимирович
#2910307098
Переможець 4 992,00
UAH
17 листопада 2021 12:52

Документи

17 листопада 2021 12:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 12:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланк А3 9600 шт 0,52
UAH