Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЖИТЛОВИХ ТА ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ В БАГАТО ПОВЕРХОВОМУ ЖИТЛОВОМУ БУДИНКУ З ПОДАЛЬШОЮ ВИДАЧЕЮ ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТУ (вул. Сєченова, буд. 70, м. МАРІУПОЛЬ)
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2021-11-17-004114-c 889e4a0d58ee44e18bc0981892dbf717
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

беззубченко олег

380674367528 oleg-bezz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КАЛЬМІУСЬКА"
Код ЄДРПОУ: 23598905
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Металургів, буд. 217
Контактна особа: беззубченко олег
380674367528
oleg-bezz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 26 листопада 2021 15:55
Очікувана вартість: 37 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЖИТЛОВИХ ТА ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ В БАГАТО ПОВЕРХОВОМУ ЖИТЛОВОМУ БУДИНКУ З ПОДАЛЬШОЮ ВИДАЧЕЮ ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТУ (вул. Сєченова, буд. 70, м. МАРІУПОЛЬ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Сєченова будинок 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 14:35
2. Вимоги до кваліфікації учасників.docx
17 листопада 2021 14:35
4. Проект договору.docx
17 листопада 2021 14:35
3. Форма цінової пропозиції.doc
17 листопада 2021 14:34
01. Оголошення.doc
17 листопада 2021 14:34
1. ТЗ паспорт вул. Сєч.70.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги щодо кількості сертифікованих у складі Учасника
Дата подання: 17 листопада 2021 19:39
Дата відповіді: 18 листопада 2021 14:18
Замовник вимагає від Виконавця забезпечення виконання послуг за наявністю не менше п’яти працевлаштованих відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна. Як на наше переконання, цифра "П'ЯТЬ" недостатньо обґрунтована. Наприклад, можна було вимагати й шість сертифікованих. Але ж у обраного Вами заздалегідь виконавця (якщо дивитися на попередні тендери це ККП "Міське бюро технічної інвентаризації-Маріупольська нерухомість) їх лише П'ЯТЬ. Тому, звичайно, замовнику не слід керуватися вимогами законодавства (адже згідно з ним достатньо ОДНОГО сертифікованого). Отже, риторичне запитання : "Чим керувався замовник, коли ставив вимогу у 5 сертифікованих? Чому не 2, 3, 4 або 6?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник має право отримати якісні послуги в строк, без помилок та згідно вимог, викладених в технічному завданні.
Замовник, вже має власний попередній негативний досвід співпраці з різними Виконавцями та має інформацію про такий досвід від інших комунальних підприємств , а саме: порушення строків виконання/надання послуги, виявлення помилок у вже готових технічних паспортах, виготовлення документації, яка не відповідає вимогам технічного завдання Замовника та інше.
Більшість з Виконавців посилаються на велику завантаженість своїх фахівців.
Саме тому, для уникнення вищевказаних негативних наслідків, Замовником було прийняте рішення про включення до переліку вимог, щодо кваліфікації учасників, наявність не менше п'яти працевлаштованих відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІОР МИХАЙЛО ГЕННАДІЙОВИЧ" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ-МАРІУПОЛЬСЬКА НЕРУХОМІСТЬ" 37 000,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2021 13:05
Електронний підпис
25 листопада 2021 13:03
сертифікати усі.pdf
25 листопада 2021 13:03
проект договору.pdf
25 листопада 2021 13:03
лист-згода.pdf
25 листопада 2021 13:03
цінова.pdf
25 листопада 2021 13:03
виписка з єдрпоу.pdf
25 листопада 2021 13:03
працівники+МТБ.pdf
25 листопада 2021 13:03
витяг налогова.pdf

Публічні документи

25 листопада 2021 12:24
Електронний підпис
25 листопада 2021 12:23
152 від 28.08.2018.pdf
25 листопада 2021 12:23
Сертифікати техніків.pdf
25 листопада 2021 12:23
довідка кваліфікація.pdf
25 листопада 2021 12:23
довідка досвід.pdf
25 листопада 2021 12:23
калькуляція.pdf
25 листопада 2021 12:23
довідка повноваження.pdf
25 листопада 2021 12:23
договір.pdf
25 листопада 2021 12:23
КП БТІ Сєченова 70.pdf
25 листопада 2021 12:23
211 від 30.11.2018.pdf
25 листопада 2021 12:23
Приказ Пасько.pdf
25 листопада 2021 12:23
згода на обробку даних.pdf
25 листопада 2021 12:23
Виписка ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2021 12:23
Довідка з банку ПУМБ 2019р..pdf
25 листопада 2021 12:23
довідка ліцензія.pdf
25 листопада 2021 12:23
Розпорядження Пасько.pdf
25 листопада 2021 12:23
згода претензія.pdf
25 листопада 2021 12:23
відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІОР МИХАЙЛО ГЕННАДІЙОВИЧ"

КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ-МАРІУПОЛЬСЬКА НЕРУХОМІСТЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІОР МИХАЙЛО ГЕННАДІЙОВИЧ"
#3582202512
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 15:08

Документи

03 грудня 2021 15:06
Електронний підпис
03 грудня 2021 15:04
2021-12-03 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2021 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІОР МИХАЙЛО ГЕННАДІЙОВИЧ"
#3582202512
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2021 15:06
Електронний підпис
03 грудня 2021 15:04
2021-12-03 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:01
техдокументация сеченова 70.docx укладений
29 грудня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 10:19
договор карпинского 70.docx укладений
13 грудня 2021 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH