Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення робочих проектів утеплення фасадів та капремонту покрівлі житлових будівель
Очікувана вартість
688 451,76 UAH
UA-2021-11-17-004040-b 12dfdc69479f4308ab5c2ee7802cdda1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Набоков

380633409477 avosmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Анатолій Набоков
380633409477
avosmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 688 451,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 442,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Номенклатура послуг 1.Виготовлення робочого проекту утеплення фасадів та капремонту покрівлі житлової будівлі за адресою: вул. Інженерна, 1 у м. Дніпрі 2. Виготовлення робочого проекту утеплення фасадів та капремонту покрівлі житлової будівлі за адресою: вул. Інженерна, 3 у м. Дніпрі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 роб.
Виготовлення робочих проектів утеплення фасадів та капремонту покрівлі житлових будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Інженерна, 1, вул. Інженерна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів після підписання актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 16:38
Оголошення про проведення закупівлі_12.doc
22 листопада 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 16:38
Оголошення про проведення закупівлі_12.doc
17 листопада 2021 17:27
Оголошення про проведення закупівлі_12.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання пропозицыъ
Дата подання: 18 листопада 2021 10:09
Дата відповіді: 19 листопада 2021 09:10
Шановний Замовник! Просимо уточнити інформацію: що означає вимога: "Учасник в складі пропозиції надає інформацію, яким саме КЕП буде підписана пропозиція", яку інофрмацію потрібно надавати якщо Учасник підписує пропозицію КЕП???
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання! У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі/. Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов оголошення. Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь: Учасник в складі пропозиції повинен надати інформацію, яким саме КЕП буде підписана пропозиція, вид підпису, та всі його параметри, які можливо отримати під час його перевірки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРОТАСЄНЯ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 688 451,76
UAH з ПДВ
688 451,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2021 15:17
Електронний підпис
25 листопада 2021 15:13
Пропозиція.pdf
25 листопада 2021 15:13
Згода Протасєня.pdf
25 листопада 2021 15:13
Додаток 2 - Проєкт договору.pdf
25 листопада 2021 15:13
Працівники.pdf
25 листопада 2021 15:13
Довідка щодо КЕП.pdf
25 листопада 2021 15:13
Доля співвиконавців.pdf
25 листопада 2021 15:13
Повноваження.pdf
25 листопада 2021 15:13
Інформаційна довідка.pdf
25 листопада 2021 15:13
Уповноважена особа.pdf
25 листопада 2021 15:13
Згода з умовами договору.pdf
25 листопада 2021 15:13
Обладнання.pdf
25 листопада 2021 15:13
Відповідність вимогам ЗП.pdf
25 листопада 2021 15:13
Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРОТАСЄНЯ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРОТАСЄНЯ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#2294300775
Переможець 688 451,76
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 16:53

Документи

30 листопада 2021 16:53
Електронний підпис
30 листопада 2021 16:52
протокол переможця 102.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРОТАСЄНЯ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#2294300775
688 451,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2021 16:53
Електронний підпис
30 листопада 2021 16:52
протокол переможця 102.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:50
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 16:55
Дод. угода 1 до договору 737.738.21.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 17:50
Договір 737.738.21.pdf укладений
07 грудня 2021 17:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 09:47
254 234,00 UAH UA598201720344201007100053505
Управління з питань самоорг.насел. ДМР
UA543052990000026004050254117
ФОП Протасєня Андрiй Iгорович
Оплачений
29 грудня 2021 09:47
434 217,73 UAH UA598201720344201007100053505
Управління з питань самоорг.насел. ДМР
UA543052990000026004050254117
ФОП Протасєня Андрiй Iгорович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку зі змінами в законодавстві
Номер договору про закупівлю: 737.738/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 688 451,73
UAH