Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (коригування проекту) за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
60 720 402,95 UAH
UA-2021-11-17-003610-c de224116fed24a28a9532f142f752853
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Светліков Віктор Леонідович

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24
Контактна особа: Светліков Віктор Леонідович
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Пункт закону п.5 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Обґрунтування За результатами проведення процедури відкриті торги за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (коригування проекту) за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) UA-2020-09-29-002282-b, між Державною установою «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України» та товариством з обмеженою відповідальністю “РЕМБУД-1” було укладено договір про закупівлю робіт за державні кошти від 06.11.2020 № 460/2020ДП. У зв’язку з тим, що відбулися зміни в частині вихідних даних на проектування, а саме: Технічні умови № 002/ТУ-320 від 15.08.2018 р. на теплопостачання об’єкта будівництва (анульовані). Приєднання до мереж теплопостачання передбачається згідно існуючого договору №340420 від 4.06.2018 р., було внесено зміни до Завдання на проектування в частині вимог щодо теплопостачання будівлі з використанням теплових насосів. Як наслідок, це призвело до зміни принципових інженерних рішень прибудови: 1. Забезпечення теплопостачання систем вентиляції прибудови від теплових насосів «повітря – вода» з відповідним температурним діапазоном роботи; 2. Забезпечення приготування гарячої води для системи ГВП прибудови тепловими насосами «повітря – вода» з відповідним температурним діапазоном роботи. 3. Навантаження на міські теплові мережі та індивідуальний тепловий пункт зменшується, а існуючого теплового навантаження (до реконструкції) достатньо для забезпечення потреб опалення. Теплопостачання вентиляції та ГВП забезпечується тепловими насосами і, як наслідок, постачання теплової енергії передбачається за діючим Договором з КП «Київтеплоенерго», а існуючі міські теплові мережі не підлягають перекладці. 4. Робота теплових насосів забезпечується електропостачанням від існуючої трансформаторної підстанції 10/0,4кВ, що підлягає реконструкції. Електричне навантаження об’єкта після реконструкції знаходиться в межах діючих Технічних умов на електропостачання об’єкта реконструкції. Окрім того, в завданні на проектування додано вимогу влаштування навчальних класів лабораторії в рівні четвертого поверху. Таким чином, потребують коригування: 1. Рішення генерального плану (в частині інженерних мереж); 2. Архітектурно-будівельні рішення (план 4 поверху); 3. Технологічні рішення (навчальні класи лабораторії); 4. Розділ Опалення та вентиляція; 5. Розділ Електротехнічні рішення; 6. Частково розділ Водопостачання та каналізація; 7. Розділ Енергоефективність; 8. Кошторисна документація. Через необхідність приведення проектної документації за вказаним проектом будівництва у відповідність до виявлених, в процесі реалізації зазначеного Договору, сторонами додаткових обсягів робіт та за результатами перегляду проектних рішень, здійснено коригування зазначеного проекту будівництва в частині необхідних змін. Враховуючи проведені заходи щодо коригування проектної документації та проходження її експертизи, виникла необхідність у закупівлі додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали необхідними для реалізації проекту будівництва та технічно, технологічно та економічно пов’язані з основним договором про закупівлю робіт за державні кошти від 06.11.2020 № 460/2020ДП. У зв’язку з необхідністю виконання виявлених додаткових робіт, генеральним проектувальником ФОП «Збаратський Олег Віталійович» було здійснено коригування проекту, за результатами якого ТОВ «ПРОЕКСП» проведено експертизу проектної документації та надано експертний звіт (позитивний) №V-0354-21/ПРОЕКСП від 05 листопада 2021р. Додаткові роботи, що не були передбачені початковим проектом та які увійшли до скоригованої кошторисної частини проектної документації, є технічно та технологічно пов’язаними, з роботами, які виконувались на об’єкті. Крім того, у разі виконання додаткових робіт по об’єкту іншою підрядною організацією, ніж та, що виконувала основний комплекс робіт, існує вірогідність втрати замовником гарантій підрядника щодо гарантійних термінів експлуатації об’єкту, його конструктивних елементів протягом певного проміжку часу після введення об’єкта в експлуатацію. Відповідно до проектної документації, експертного звіту та прийнятого рішення замовником, вартість додаткових будівельних робіт не перевищує 50 відсотків вартості основного договору від 06.11.2020 № 460/2020ДП. Згідно з пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових робіт відповідає вимогам законодавства щодо застосування переговорної процедури і забезпечить реалізацію будівництва об’єкта ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (коригування проекту) за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» в цілому. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-09-29-002282-b від 06.11.2020 р. 2. Договір підряду від 06.11.2020 № 460/2020ДП. 3. Експертний звіт та додаток додаток до експертного звіту. 4. Відомість обсягів робіт. 5. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 14:18
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (коригування проекту) за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, вул. Юрія Іллєнка, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі визначеному Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та Наказу МОЗ України від 20.01.2020 року № 102 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти», на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання рахунку-фактури. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 листопада 2021 14:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 14:00
Відомість обсягів робіт.xls
17 листопада 2021 14:00
Обгрунтування.PDF
17 листопада 2021 14:00
Експертний висновок.pdf
17 листопада 2021 14:00
Договір.rar
17 листопада 2021 14:00
UA-2020-09-29-002282-b-report (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1"
#32485208
Переможець 60 720 402,95
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 14:18

Документи

17 листопада 2021 14:18
Електронний підпис
17 листопада 2021 14:15
Відомість обсягів робіт
17 листопада 2021 14:15
Договір
17 листопада 2021 14:15
Експертний висновок
17 листопада 2021 14:15
Обгрунтування
17 листопада 2021 14:15
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 14:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1"
#32485208
60 720 402,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 14:18
Електронний підпис
17 листопада 2021 14:15
Відомість обсягів робіт
17 листопада 2021 14:15
Договір
17 листопада 2021 14:15
Експертний висновок
17 листопада 2021 14:15
Обгрунтування
17 листопада 2021 14:15
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:49
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 10:04
Договір укладений
29 листопада 2021 10:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (коригування проекту) за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) 1 роб 60 720 402,95
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 грудня 2021 11:23
339 889,13 UAH UA318201720343100002000011825
ДУ "НПМЦДКК МОЗУ"
UA813204780000026002924910533
ТОВ "Рембуд-1"
Оплачений
03 грудня 2021 13:06
6 635 657,82 UAH UA318201720343100002000011825
ДУ "НПМЦДКК МОЗУ"
UA813204780000026002924910533
ТОВ "Рембуд-1"
Оплачений
03 грудня 2021 13:07
22 541 903,73 UAH UA318201720343100002000011825
ДУ "НПМЦДКК МОЗУ"
UA813204780000026002924910533
ТОВ "Рембуд-1"
Оплачений
06 грудня 2021 12:11
31 202 952,27 UAH UA318201720343100002000011825
ДУ "НПМЦДКК МОЗУ"
UA718201720355349107000708853
ТОВ "Рембуд-1"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 60 720 402,95
UAH (в тому числі ПДВ 10 120 067,16 UAH)