Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЖИТЛОВИХ ТА ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ В БАГАТО ПОВЕРХОВОМУ ЖИТЛОВОМУ БУДИНКУ З ПОДАЛЬШОЮ ВИДАЧЕЮ ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТУ (24 квартал , буд. 2, м. МАРІУПОЛЬ)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2021-11-17-003592-c e4599084579d4b498c8bca98b048aaf3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

беззубченко олег

380674367528 oleg-bezz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КАЛЬМІУСЬКА"
Код ЄДРПОУ: 23598905
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Металургів, буд. 217
Контактна особа: беззубченко олег
380674367528
oleg-bezz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЖИТЛОВИХ ТА ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ В БАГАТО ПОВЕРХОВОМУ ЖИТЛОВОМУ БУДИНКУ З ПОДАЛЬШОЮ ВИДАЧЕЮ ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТУ (24 квартал , буд. 2, м. МАРІУПОЛЬ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, Маріуполь, 24 квартал будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2021 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 14:02
2. Вимоги до кваліфікації учасників.docx
17 листопада 2021 14:02
4. Проект договору.docx
17 листопада 2021 14:02
3. Форма цінової пропозиції.doc
17 листопада 2021 14:01
01. Оголошення.doc
17 листопада 2021 14:01
1. ТЗ паспорт 24 квартал,2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги щодо кількості сертифікованих у складі Учасника
Дата подання: 17 листопада 2021 14:46
Дата відповіді: 18 листопада 2021 14:15
Замовник вимагає від Виконавця забезпечення виконання послуг за наявністю не менше п’яти працевлаштованих відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна. Як на наше переконання, цифра "П'ЯТЬ" недостатньо обґрунтована. Наприклад, можна було вимагати й шість сертифікованих. Але ж у обраного Вами заздалегідь виконавця (якщо дивитися на попередні тендери це ККП "Міське бюро технічної інвентаризації-Маріупольська нерухомість) їх лише П'ЯТЬ. Тому, звичайно, замовнику не слід керуватися вимогами законодавства (адже згідно з ним достатньо ОДНОГО сертифікованого). Отже, риторичне запитання : "Чим керувався замовник, коли ставив вимогу у 5 сертифікованих? Чому не 2, 3, 4 або 6?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник має право отримати якісні послуги в строк, без помилок та згідно вимог, викладених в технічному завданні.
Замовник, вже має власний попередній негативний досвід співпраці з різними Виконавцями та має інформацію про такий досвід від інших комунальних підприємств , а саме: порушення строків виконання/надання послуги, виявлення помилок у вже готових технічних паспортах, виготовлення документації, яка не відповідає вимогам технічного завдання Замовника та інше.
Більшість з Виконавців посилаються на велику завантаженість своїх фахівців.
Саме тому, для уникнення вищевказаних негативних наслідків, Замовником було прийняте рішення про включення до переліку вимог, щодо кваліфікації учасників, наявність не менше п'яти працевлаштованих відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ-МАРІУПОЛЬСЬКА НЕРУХОМІСТЬ" 11 000,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2021 14:08
Електронний підпис
25 листопада 2021 14:07
довідка повноваження.pdf
25 листопада 2021 14:07
Довідка з банку ПУМБ 2019р..pdf
25 листопада 2021 14:07
калькуляція.pdf
25 листопада 2021 14:07
КП БТІ 24 квартал 2.pdf
25 листопада 2021 14:07
Сертифікати техніків.pdf
25 листопада 2021 14:07
згода претензія.pdf
25 листопада 2021 14:07
довідка ліцензія.pdf
25 листопада 2021 14:07
Розпорядження Пасько.pdf
25 листопада 2021 14:07
152 від 28.08.2018.pdf
25 листопада 2021 14:07
довідка досвід.pdf
25 листопада 2021 14:07
Виписка ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2021 14:07
211 від 30.11.2018.pdf
25 листопада 2021 14:07
договір.pdf
25 листопада 2021 14:07
відомості про учасника.pdf
25 листопада 2021 14:07
згода на обробку даних.pdf
25 листопада 2021 14:07
Приказ Пасько.pdf
25 листопада 2021 14:07
довідка кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ-МАРІУПОЛЬСЬКА НЕРУХОМІСТЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ-МАРІУПОЛЬСЬКА НЕРУХОМІСТЬ"
#03336574
Переможець 11 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 15:26

Документи

03 грудня 2021 15:26
Електронний підпис
03 грудня 2021 15:26
2021-12-03 005.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2021 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ-МАРІУПОЛЬСЬКА НЕРУХОМІСТЬ"
#03336574
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2021 15:26
Електронний підпис
03 грудня 2021 15:26
2021-12-03 005.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:19
техдокументация 24 квартал 2.docx укладений
29 грудня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 10:05
договор 24 квартал 2.docx укладений
13 грудня 2021 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 833,33 UAH)