Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Взуття різне, крім спортивного та захисного
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-11-17-002667-c ● c531fd7e06454f70809da71fce6eeb7c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКПК"Дніпропетровський академічний театр опери та балету" |
Код ЄДРПОУ: | 02226049 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, К.Маркса 72а |
Контактна особа: |
Рижко Юлія Миколаївна 380976301662 q2303@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2021 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Пуанти Gynor Minden посилена устілка або еквівалент Пуанти Gynor Minden або еквівалент М'яке балетне взуття Sansha PRO C1 або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 пара
Пуанти Gynor Minden посилена устілка або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2021
—
16 грудня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
37 пара
Пуанти Gynor Minden або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2021
—
16 грудня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
102 пара
М'яке балетне взуття Sansha PRO C1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2021
—
16 грудня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 18:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 18:20 |
Протокольне рішення 158.doc | |
23 листопада 2021 18:17 |
Тендерна документація оновлена .docx |
23 листопада 2021 18:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 листопада 2021 18:20 |
Протокольне рішення 158.doc
|
||||||
23 листопада 2021 18:17 |
Тендерна документація оновлена .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Дата подання: 18 листопада 2021 13:45
Дата відповіді: 23 листопада 2021 18:23
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни до тендерної документації внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ОЛІЙНИК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ |
249 170,00
UAH з ПДВ
|
247 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "М'ЯГКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" |
249 940,00
UAH з ПДВ
|
248 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ОЛІЙНИК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ #2260022912 |
Переможець |
247 870,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 12:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2021 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 17:25
|
Накладна 75.pdf | укладений |
20 січня 2022 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 07:23
|
Договір 43612.pdf | укладений |
22 грудня 2021 07:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 13:56
|
Протокольне рішення 211.pdf | укладений |
21 грудня 2021 13:55
|
Договір 43612.pdf | укладений |
21 грудня 2021 12:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пуанти Gynor Minden посилена устілка або еквівалент | 13 | пара |
4 500,00
UAH
|
Пуанти Gynor Minden або еквівалент | 37 | пара |
3 850,00
UAH
|
М'яке балетне взуття Sansha PRO C1 або еквівалент | 102 | пара |
460,00
UAH
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 11:19
|
247 870,00 UAH | UA718201720344361001100029488 Театр опери та балету |
UA433287040000026006054305946 ФОП Олiйник Сергiй Iванович |
Оплачений |