Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44011378 |
Місцезнаходження: | 34000, Україна , Рівненська обл., смт Зарічне, вул Фестивальна,6 |
Контактна особа: |
Фомченко Наталія Адамівна +380363230138 viddil-zarichne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2021 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 1 395 296,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 976,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2021 11:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2021 11:13 |
меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оприлюднена в електронній системі закупівель тендерна документація, у тому числі технічні, якісні характеристики - технічна специфікація предмету закупівлі, сформовані замовником у відповідності до ст. 22, 23 Закону. Тендерна документація не містять посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва тощо.
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому до розгляду будуть прийматися всі без виключення пропозиції, що відповідають Додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації є збалансованими, обґрунтованими та спрямованими на дотримання основних принципів публічних закупівель, встановлених у ст. 5 Закону, таких як добросовісна конкуренція, ефективність використання коштів, їх економія та інших.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-21-000012 ● 2595d9a0e87d46f3831641d65e1f081e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2022 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2022 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2022 № 285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-11-17-001715-c 17.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-22 15:20:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шкільні меблі (шкільні меблі для учнів початкових класів «Нова українська школа»)», за кодом ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-001715-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 16:09:40
Запит про надання пояснень
1. Чи продовжено термін дії договору 23.12.2021 № 747 та строки виконання поставки товарів, якщо попередня редакція договору передбачала термін дії договору до 31.12.2021 року, якщо так, то за яких документально підтверджених об’єктивних причин та обставин було продовжено договір?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі що здійснює його реалізацію та постачання на території України. (Згідно пункту 5 додатку 4 до тендерної документації.)
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відносно Вашого листа повідомляємо, що Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради припинив свою діяльність з початку 2022 року, тому не було фізичної змоги надати відповідь за запити ПівнічногоофісуДержаудитслужби від 22.11.22 та 01.12.22 р. Водночас, по суті отриманого листа повідомляємо наступне: 1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є виключно прерогативою Замовника, тож наші фахівці надали бажані характеристики. 2. Очікувана вартість визначалась нашими фахівцями на основі моніторингу цін на аналогічні товари, що склались на внутрішньому ринку на той час. 3. Ствердження, що учасник ФОП Герасимов І.М. не надав у складі своєї пропозиції кольорову скан-копію оригіналу документа, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі, є хибним – ФОП Герасимов І.М у складі своєї пропозиції надав кольорову скан-копію Авторизаційного листа від виробника ТОВ «Френдюа» (вих №0708 від 02.12.21), де чітко зазначено, що згаданий Авторизаційний лист надано ФОП Герасимову І.М. для участі у цій закупівлі. 4. Ствердження, що учасник ФОП Герасимов І.М. не надав згоду зі строком дії тендерної пропозиції та зобов’язання підписати Договір із Замовником, не відповідає дійсності - ФОП Герасимов І.М у складі своєї пропозиції надав документ «Безумовна згода з Договором» (вих №327-ІГ/3 від 02.12.21 р., де зокрема виділено наступне: «Зазначеним нижче підписом підтверджуємо згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в Оголошенні та гарантуємо їх виконання». Виходячи з наведеного, Замовник не вбачав невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ФОП Герасимов І.М., визнав його переможцем процедури закупівлі та підписав Договір №747 від 23.12.21. Договір було оприлюднено у системі Прозорро. Враховуючи, що переможець виконав свої зобов’язання по вказаному Договору (меблі поставлені по відповідним закладам і використовуються за призначенням), в також, зважаючи на військовий час, вважаємо неможливим передивляться результати минулорічної тендерної закупівлі.
2022-12-21 17:49:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГЕРАСИМОВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" |
1 392 454,00
UAH з ПДВ
|
1 392 454,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
1 395 190,00
UAH з ПДВ
|
1 395 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГЕРАСИМОВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" #3240307492 |
Переможець |
1 392 454,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:19
|
Угода меблі.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 11:21
|
Договір _747.pdf | укладений |
24 грудня 2021 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнена специфікація |
Номер договору про закупівлю: | 747 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 778 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |