Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Секційні лотки та канцелярське приладдя (сегрегатори, швидкозшивачі для файлів, файли)
Очікувана вартість
5 762,50 UAH
UA-2021-11-16-013810-a e568ce93f0af4b2eb18c6bc48eb05578
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рожкова Оксана Сергіївна

+380627227056 labcentre_konstantin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА"ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» КОСТЯНТИНІВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38531909
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, вул.Європейська ,буд 17-К, м. Костянтинівка, Донецька обл.
Контактна особа: Рожкова Оксана Сергіївна
+380627227056
labcentre_konstantin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Секційні лотки та канцелярське приладдя (сегрегатори, швидкозшивачі для файлів, файли)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, буд. 17-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НВ ТОВ "Укрвест, лтд"
#20386533
Переможець 5 762,50
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 17:09

Документи

16 листопада 2021 17:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:44
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 17:12
договір укладений
16 листопада 2021 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 762,50
UAH (в тому числі ПДВ 960,42 UAH)