Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах Херсонської області
Очікувана вартість
206 986,56 UAH
UA-2021-11-16-010333-a 4a1dc20b606b448f97f25c345562ee42
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Тетяна

+380552328390 inbox@ks.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 26283946
Вебсайт: http://ks.court.gov.ua/tu22/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон , вул. Перекопська, 5
Контактна особа: Волкова Тетяна
+380552328390
inbox@ks.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Проведення закупівлі обгрунтовується та підтверджується консультативним повідомленням Науково-дослідницького інституту інтелектуальної власності № 577 від 02.06.2020р. Згідно ч.3 ст.15 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів», у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. Для забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції Державним підприємством «Інформаційні судові системи» було розроблено комп’ютерну програму «Д-3» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023 видане 29.05.2012 Державною службою інтелектуальної власності України), яка була встановлена в усіх місцевих та апеляційних загальних судах відповідно до пункту 1.4.3. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року № 30. Адміністратором автоматизованої системи є Державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань; сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи. Водночас, зміна адміністратора системи документообігу суду унеможливить супроводження комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає Державне підприємство «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового розслідування та ускладниться інформування сторін судового процесу за допомогою «Електронного суду», що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування документообігу суду, або закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни, а також до витрачання значних бюджетних коштів, у тому числі збільшення витрат на повторне виконання раніше наданих послуг. Надання послуг, які є предметом закупівлі іншим суб’єктом господарювання в умовах дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. Враховуючи наведені обставини, Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (далі – ДП «Інформаційні судові системи») є єдиним підприємством, яке згідно чинного законодавства України уповноважене надавати послуги з супроводження програмного забеспечення для забезпечення автоматизації документообігу суду, що свідчить про неможливість надання послуг, які є предметом закупівлі іншим суб’єктом, що, в свою чергу, свідчить про наявність підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону, у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Дані обставини додатково підтверджуються консультативним висновком Науково – дослідний інститутом інтелектуальної власності Національної Академії правових наук від 02 червня 2020 року № 576, в якому зазначається, що обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями ДСА України, апеляційними судами з розгляду цивільних та кримінальних справ, а також справ про адміністративні правопорушення (апеляційними судоми), апеляційними судами з розгляду адміністративних справ (апеляційними адміністративними судами), апеляційними судами з розгляду господарських справ (апеляційними господарськими судами), місцевими адміністративними судами (окружними адміністративними судами) та місцевими господарськими судами (окружними господарськими судами) закупівлі послуг з супроводження програмного забеспечення для забезпечення автоматизації документообігу суду у державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону - «відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку є обгрунтованою. Договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутністю при цьому альтернативи» та відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону - «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, бо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 15:10
Оскарження наміру укласти договір: 27 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Перекопська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 15:07
Висновок ПЗ новий.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
#34614292
Переможець 206 986,56
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 15:10

Документи

16 листопада 2021 15:10
Електронний підпис
16 листопада 2021 15:09
Протол 36 ПЗ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 15:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
#34614292
206 986,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 15:10
Електронний підпис
16 листопада 2021 15:09
Протол 36 ПЗ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:35
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 15:04
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 15:04
Договір 242-21.pdf укладений
29 листопада 2021 15:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 грудня 2021 09:44
51 746,64 UAH UA958201720343181002100001110
ТУ ДСА України в Херсонській області
UA483510050000026004142329600
ДП "Iнформацiйнi судовi системи"
Оплачений
13 грудня 2021 09:44
51 746,64 UAH UA958201720343181002100001110
ТУ ДСА України в Херсонській області
UA483510050000026004142329600
ДП "Iнформацiйнi судовi системи"
Оплачений
13 грудня 2021 09:44
51 746,64 UAH UA958201720343181002100001110
ТУ ДСА України в Херсонській області
UA483510050000026004142329600
ДП "Iнформацiйнi судовi системи"
Оплачений
14 грудня 2021 10:51
51 746,64 UAH UA958201720343181002100001110
ТУ ДСА України в Херсонській області
UA483510050000026004142329600
ДП "Iнформацiйнi судовi системи"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 206 986,56
UAH (в тому числі ПДВ 34 497,76 UAH)