Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт електродвигуна А103-4М
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-11-16-009411-a ● 396ea79dd9404cb69ae71ffea931a723
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Тернопільводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03353845 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Чорненький Василь Володимирови 380960393309 NEOANAHARSYS@YAHOO.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2021 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт електродвигуна А103-4М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46008, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Об'їзна, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2021 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 14:59 |
2021.11.18. Зміни.odt | |
18 листопада 2021 14:59 |
2021.11.18. Тендерна документація.docx | |
18 листопада 2021 14:59 |
File0494.PDF |
18 листопада 2021 15:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2021 14:59 |
2021.11.18. Зміни.odt
|
|||
18 листопада 2021 14:59 |
2021.11.18. Тендерна документація.docx
|
|||
18 листопада 2021 14:59 |
File0494.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення інформації
Дата подання: 18 листопада 2021 09:27
Дата відповіді: 18 листопада 2021 14:54
Шановний замовнику, вивчивши тендерну документацію до Вашого предмету закупівлю, маємо необхідність звернутися та уточнити наступну інформацію:
1. Стосовно строку оплати за надані послуги: в п. 4.5 тендерної документації «умови оплати», зазначено що Замовник зобов'язується прийняти і оплатити на умовах розтермінування протягом 90 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт, що не відповідає вимогам викладеним у проекті договору (дод. 2 до тендерної документації) п. 2.5., а саме: Замовник зобов'язується оплатити виконані роботи на умовах розтермінування протягом 30 календарних днів з моменту з моменту підписання Сторонами актів виконаних робіт.
2. У проекті договору (дод. 2 до тендерної документації):
- в п.1.1 зазначено що інформація про назву та перелік робіт має бути відображена в Додатку №1 до договору, який є невід’ємною його частиною, а форма цього додатку відсутня;
- в п. 2.2 «Вартість ремонту визначається за результатами процедури закупівлі та відображається в Додатку №2 до Договору за «Нормами часу на ремонт основного і допоміжного енергетичного обладнання, ч.05. Ремонт електрообладнання СОУ-Н МЕВ 40.1-602/57:2011», також відсутня форма додатку.
- в п. 2.3 встановлено вимогу що всі запчастини повинні бути оригінального виробництва, виготовлені на заводах Wilo SE, про що не зазначено в дод. 3 до тендерної документації (п. 3. При проведенні ремонту техніки Учасник повинен використовувати власні запасні частини та витратні матеріали. Запасні частини та витратні матеріали повинні бути лише оригінальними. Вартість використаних запасних частин не повинна перевищувати середньоринкову вартість на момент ремонту).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо строку оплати та використання запчастин Wilo SE допущено технічні помилки в проекті Договору, які будуть усунуті шляхом внесення змін.
Додатки №1 та №2 до Договору будуть сформовані при укладенні Договору: Додаток №1 до Договору буде підготовлено на основі Додатку №3 до Тендерної документації, Додаток №2 до Договору буде підготовлено Переможцем закупівлі у вигляді кошторису.
Додатки №1 та №2 до Договору будуть сформовані при укладенні Договору: Додаток №1 до Договору буде підготовлено на основі Додатку №3 до Тендерної документації, Додаток №2 до Договору буде підготовлено Переможцем закупівлі у вигляді кошторису.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ |
134 900,00
UAH з ПДВ
|
134 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
02 грудня 2021 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій