Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу з льодовою ареною по вул.Київська в м.Обухів Київської області» в т.ч. експертиза
Очікувана вартість
1 386 000,00 UAH
UA-2021-11-16-006220-c 2472a2f049c84fdcb6568d671414021d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Євгеній Сергійович

380457250467 vkb-2014_6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Тимошенко Євгеній Сергійович
380457250467
vkb-2014_6@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2021 08:02
Очікувана вартість: 1 386 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу з льодовою ареною по вул.Київська в м.Обухів Київської області» в т.ч. експертиза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2021 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 17:09
Оголошення.doc
16 листопада 2021 17:09
Додаток 3 Проект_договору.docx
16 листопада 2021 17:09
Додаток 6 Кошторис (форма 2-П).xls
16 листопада 2021 17:09
Додаток 4 Зведений кошторисний розрахунок на виготовлення ПКД.docx
16 листопада 2021 17:09
Додаток 2. Завдання на проектування.doc
16 листопада 2021 17:09
Додаток 5 Договiрна цiна.docx
16 листопада 2021 17:09
Додаток 1. цінова пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 08:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ 1 386 000,00
UAH з ПДВ
1 386 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2021 01:11
Електронний підпис
25 листопада 2021 01:09
2.6. Договірна ціна.pdf
25 листопада 2021 01:09
2.7. Кошториси.pdf
25 листопада 2021 01:09
2.1. Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2021 01:09
2.3. Проект договору.pdf
25 листопада 2021 01:09
1.1. Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2021 01:09
1.2 Лист - пояснення.pdf
23 листопада 2021 22:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3234512578
Переможець 1 386 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 14:26

Документи

26 листопада 2021 14:26
Електронний підпис
26 листопада 2021 14:25
Протокол №130_ТД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3234512578
1 386 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2021 14:26
Електронний підпис
26 листопада 2021 14:25
Протокол №130_ТД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 16:16
Додаткова угода 5 до 568-21 від 01.12.21.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:16
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 09:29
ДУ №4 до дог. 568-21.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 09:29
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2022 11:28
ДУ №3 до дог. 568-21.pdf зміни до договору
08 квітня 2022 11:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:57
дод угода №2 до дог.568.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 13:34
ДУ №1 до дог. 568-21.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 14:21
Договір 568-21.pdf укладений
03 грудня 2021 14:20

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 11:07
386 000,00 UAH UA338201720344291086100030588
ВК Обухівської міської ради
UA583052990000026009025007394
Петренко Аркадій Юрійович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з об'єктивними обставинами. Причина "Зменшення обсягів закупівлі", обрана щоб технічно змінити терміни виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 568/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з Рішенням сесії Обухівської міської ради Київської області від 17,12,2021 р., керуючись п.3 ч.5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди викласти п.1.1 договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 568/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт та Графік фінанасування.
Номер договору про закупівлю: 568/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з військовою агресією російської федерації на підставі п.4 ч.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі та п. 8.1 Договору, Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт та термін дії договору.
Номер договору про закупівлю: 568/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з військовою агресією російської федерації на підставі п.4 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 8.1 Договору Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 568/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML