Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з адміністрування програмного забезпечення "Система керування чергою "Q-Mate" в частині забезпечення відображення номеру талона на табло робочого місця співробітників ТСЦ в Житомирській області
Очікувана вартість
32 671,00 UAH
UA-2021-11-16-005963-c 1ef34d9a4e3c41f0884080b2dbdd005c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РСЦ ЖИТОМИР

380674108983
380677655975
rsczt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611776
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Контактна особа: РСЦ ЖИТОМИР
380674108983,380677655975
rsczt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з експертним висновком Інституту програмних систем Національної академії наук України від 12 квітня 2021р. № 239/1-31 підтверджена наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі лише в одного виконавця, які визначені абзацами 4 та 5 п. 2 ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку;
- існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 17:31
Оскарження наміру укласти договір: 27 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з адміністрування програмного забезпечення "Система керування чергою "Q-Mate" в частині забезпечення відображення номеру талона на табло робочого місця співробітників ТСЦ в Житомирській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 5.5. Оплата здійснюється в безготівковій формі в національній валюті України (гривня) шляхом перерахування Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у розділі 14 цього Договору, вартості наданих Послуг на підставі належним чином оформленого Акта наданих послуг протягом 7 (семи) банківських днів з дати його підписання Сторонами. Оплату наданих послуг Замовник здійснює після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі визначені цим Договором 5.6. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за цим Договором проводяться протягом 7 (семи) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 17:21
Протокол, підстави для переговорної.pdf
16 листопада 2021 17:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Переможець 32 671,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 17:31

Документи

16 листопада 2021 17:30
Електронний підпис
16 листопада 2021 17:29
Електронний підпис
16 листопада 2021 17:28
Рішення наміри.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 17:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
32 671,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 17:30
Електронний підпис
16 листопада 2021 17:29
Електронний підпис
16 листопада 2021 17:28
Рішення наміри.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:02
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 09:51
ДОГОВІР.pdf укладений
02 грудня 2021 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 32 671,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 445,16 UAH)