Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджа)
Очікувана вартість
520,00 UAH
UA-2021-11-16-005812-c a00c7e8b493e4f2a94efa0b287380393
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенюк Оксана Вікторівна

380343346368 medcentr_kol@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 39007143
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Контактна особа: Семенюк Оксана Вікторівна
380343346368
medcentr_kol@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК - ПОВШАНЮК РОСТИСЛАВ БОГДАНОВИЧ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Заправка картриджа (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 "50313000-2" Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2021  —  26 листопада 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 16:30
3079405994 Повшанюк Р.Б. (Виписка з ЄДРПОУ).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Повшанюк Р.Б.
#3079405994
Переможець 520,00
UAH
16 листопада 2021 16:34

Документи

16 листопада 2021 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 20:23
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 16:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 "50313000-2" Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки) 4 штуки 130,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 520,00
UAH