Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт лікувального корпусу КНП «Міська клінічна лікарня №8» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, Фонтанська дор., 110»
Очікувана вартість
1 378 300,00 UAH
UA-2021-11-16-005556-c 2fdd9445977b4b5d97619755c10f130c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцький Ю.А.

380487407280 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Висоцький Ю.А.
380487407280
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2021 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2021 17:30
Очікувана вартість: 1 378 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 891,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника–органи державної влади та органи місцевого самоврядування).Місцезнаходження Замовника - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт лікувального корпусу КНП «Міська клінічна лікарня №8» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, Фонтанська дор., 110»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська,10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 16:16
проект договору.doc
16 листопада 2021 16:16
Додатки до оголошення спрощеної закупівлі (1).docx
16 листопада 2021 16:16
Додаток 1.doc
16 листопада 2021 16:15
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Панік М.В. 1 375 742,00
UAH з ПДВ
1 375 742,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2021 16:14
Електронний підпис
23 листопада 2021 15:50
Повноваження_ фінзвіт.rar
23 листопада 2021 15:50
Аналогічний договір 1.rar
23 листопада 2021 15:50
Акт технічного огляду.pdf
23 листопада 2021 15:50
Працівники.rar
23 листопада 2021 15:50
Аналогічний договір 2.rar
23 листопада 2021 15:50
Майно та ліцензії.rar
23 листопада 2021 15:50
Документи до пропозиції.pdf
23 листопада 2021 15:50
Відгук замовника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Панік М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Панік М.В.
#3175111831
Переможець 1 375 742,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 15:27

Документи

03 грудня 2021 15:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2021 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Панік М.В.
#3175111831
1 375 742,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2021 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 13:14
дод. угода 1.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 13:12
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 10:58
договір 234.pdf укладений
08 грудня 2021 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML