Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки (Інформована згода та оцінка стану здоров'я особи або дитини на проведення щеплення Форма №063-2/о (бланк) А5 2ст)
Очікувана вартість
3 800,00 UAH
UA-2021-11-16-005507-c c43894a7a07041ddbaa4d24c556910f5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенюк Оксана Вікторівна

380343346368 medcentr_kol@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 39007143
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Контактна особа: Семенюк Оксана Вікторівна
380343346368
medcentr_kol@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК - ВИШИВАНЮК ВЕРОНІКА ВІКТОРІВНА
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Інформована згода та оцінка стану здоров'я особи або дитини на проведення щеплення Форма №063-2/о (бланк) А5 2ст (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 – «22822000-8» Формуляри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2021  —  26 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 16:12
3283205086 ФОП Вишиванюк В.В. (Виписка з ЄДРПОУ).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Вишиванюк Вероніка Вікторівна
#3283205086
Переможець 3 800,00
UAH
16 листопада 2021 16:33

Документи

16 листопада 2021 16:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 13:52
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 16:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформована згода та оцінка стану здоров'я особи або дитини на проведення щеплення Форма №063-2/о (бланк) А5 2ст (номенклатурна позиція за кодом CPV за ДК 021:2015 – «22822000-8» Формуляри) 10000 штуки 0,38
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 800,00
UAH