Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво відведення побутових стоків з вулиці Шишкіна (додаткові роботи)
Очікувана вартість
126 741,60 UAH
UA-2021-11-16-005115-a edaebbadb6344f01a7fe97295031f456
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адам Адамович Юрко

+380502892173
+380502439851
vkbuzhgorod@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517713
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Жупанатська, 3 Б
Контактна особа: Адам Адамович Юрко
+380502892173, +380502439851
vkbuzhgorod@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до договору підряду №164/21 від 16.11.2021
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво відведення побутових стоків з вулиці Шишкіна (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Шишкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45232411-6 — Будівництво трубопроводів для відведення побутових стічних вод

Тендерна документація

16 листопада 2021 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Переможець 126 741,60
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 11:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2022 09:50
ДУ 4 від 15.09.2022 до д-ру 164_21.pdf укладений
15 вересня 2022 09:47
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2022 16:09
164_21_ДУ_3.pdf зміни до договору
17 травня 2022 16:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:50
164_21_Ду2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 10:26
164_21_Ду1.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 10:25
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 11:48
Договір №164-21 від 16.11.21 (вул.Шишкіна-ПС).pdf укладений
16 листопада 2021 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування по договору здійснюється у 2021 році у сумі 101080,00 грн., у 2022 році у сумі 25661,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 164/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування по договору буде здійснюватися у 2021 році у сумі 101079,60 грн, у 2022 році у сумі 25662,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 164/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із запровадженням воєнного стану на всій території України через військову агресію Російської Федерації проти України, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.4.3. Договору підряду № 164/21 від 16.11.2021 року, Сторони дійшли згоди про зміну термінів виконання робіт, шляхом внесення змін та доповнень до п.4.2 Договору підряду № 164/21 від 16.11.2021 року
Номер договору про закупівлю: 164/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 15 вересня 2022
Сума оплати за договором: 101 079,60
UAH (в тому числі ПДВ 16 846,60 UAH)