Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проведенням капітального ремонту пасажирського ліфта № 1186
Очікувана вартість
1 831,00 UAH
UA-2021-11-16-004544-a 26eacbfc9bd645f5a4594de5a8795425
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладченко

+380542787308 i.hladchenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Ірина Гладченко
+380542787308
i.hladchenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійнення технічного нагляду за проведенням капітального ремонту лікарняного лівта (рег.№1186) по вул.Праці,3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійнення технічного нагляду за проведенням капітального ремонту лікарняного лівта (рег.№1186) по вул.Праці,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Праці, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник протягом п'ятнадцяти банківських днів з дати надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі на підставі підписаного Сторонами Акту здійснює оплату за виконані роботи. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 1 831,00
UAH
16 листопада 2021 11:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:50
ДУ_1 Аванбек №1186(зменшення суми договору ).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1. розділу 3 СУМА, ЩО ВИЗНАЧЕНА У ДОГОВОРІ Договору 301 від 16 листопада 2021 року, викласти в новій редакції , а саме: «3.1. Загальна сума цього Договору становить 1791 грн. 31 коп. ( одна тисяча сімсот дев’яносто одна грн. 31 копійок), без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML