Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки (молоко ультрапастеризоване, молоко незбиране згущене з цукром)
Очікувана вартість
70 925,00 UAH
UA-2021-11-16-002756-c 964645f235304d13ab1054bc77639cd0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чухрай Євгенія Олександрівна

380552517353 guseva35@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 35 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24114145
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ КУЛИКА, будинок 145
Контактна особа: Чухрай Євгенія Олександрівна
380552517353
guseva35@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою організації закупівлі по предмету Молоко та вершки (молоко ультрапастеризоване, молоко незбиране згущене з цукром) за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за номерами UA-2021-10-07-003159-c та UA-2021-10-23-002656-a, які було відмінено на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох пропозицій.
Відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі, як виняток та відповідно до умов визначених у частині 2 статті 40 Закону. Отже, враховуючи вище наведене Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у Тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 12:49
Оскарження наміру укласти договір: 27 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Молоко ультрапастерізоване 2,5% (0,9л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
500 штуки
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% (ж/б 370гр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за поставлений товар здійснюються по факту отримання товару на підставі накладної, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, при необхідності – відстрочка платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС"
#42633956
Переможець 70 925,00
UAH
16 листопада 2021 12:49

Документи

16 листопада 2021 12:47
Електронний підпис
16 листопада 2021 12:44
Протокол 44 від 16.11.2021р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 12:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС"
#42633956
70 925,00
UAH
Документи

Документи

16 листопада 2021 12:47
Електронний підпис
16 листопада 2021 12:44
Протокол 44 від 16.11.2021р..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 17:58
ДУ 3 від 31.01.2022 до дог 79 від 29.11.2021.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 17:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:49
ДУ 2 до дог 79 від 29.11.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 11:26
ДУ 1 від 17.12.2021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 09:42
Договір 79 від 29.11.2021.pdf укладений
30 листопада 2021 09:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Молоко ультрапастерізоване 2,5% (0,9л) 2000 штуки 25,80
UAH
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% (ж/б 370гр) 500 штуки 38,65
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 грудня 2021 11:58
30 638,40 UAH UA368201720344230003000101768
ЗДО № 35
UA853808050000000026004627153
ТОВ "Дом Юг Сервис"
Оплачений
30 грудня 2021 12:01
26 435,00 UAH UA368201720344230003000101768
ЗДО № 35
UA853808050000000026004627153
ТОВ "Дом Юг Сервис"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу Х (Строк дії договору", а саме додати п.10.2 та викласти в наступній редакції: "10.1. Цей договір набуває чинності з моменту підписання і діє до "31" грудня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зоб'язань. Сторони домовились, керуючись ч. 3 ст. 631 ЦК України, що всі умови цього Договору розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між сторонами з "01" листопада 2021 року. 10,2, Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо виплати на цю мету затверджено в установленому порядку."
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін на підставі п. 8 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення відкритих торгів, закупівлі молока на початку 2022 року, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.1 Договору №79 від 29.11.2021р. у частині суми договору та викладення його у наступній редакції: "Сума цього Договору становить 85089,20грн (вісімдесят п'ять тисяч вісімдесят дев'ять грн 20коп) без ПДВ, у тому чмслі вартість закупівлі на січень-березень 2022 року становить 14164,20грн (чотирнадцять тисяч сто шістдесят чотири грн 20 коп) без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Молоко ультрапастерізоване 2,5% (0,9л) 2000 штуки 25,80
UAH
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% (ж/б 370гр) 500 штуки 38,65
UAH