Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних (кваліфіковані електронні довірчі послуги)
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2021-11-16-001698-c 27c4b7af5f794c53b802b17f4c841965
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Євген Григорович

+380577251112 gorliza55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03293853
Місцезнаходження: 61176, Україна , Харківська обл., місто Харків, Салтівське шосе, будинок 266 - Г
Контактна особа: Жук Євген Григорович
+380577251112
gorliza55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Ціна за одиницю: 200UAH з ПДВ
Кваліфікована електронна довірча послуга формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів 2 роки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м. Харків, шосе Салтівське, 266-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
4 шт
Ціна за одиницю: 700UAH з ПДВ
Доступ до онлайн-сервiсу (захищеного середовища) для операцiй з особистим ключем пiдписувача строком на 2 роки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м. Харків, шосе Салтівське, 266-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг та Доступу здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Надавача, протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Акта про надання послуг та доступу до онлайн-сервісу з правом на використання програмної продукції (надалі – Акт). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Депозит Сайн"
#43005049
Переможець 3 600,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 11:28

Документи

16 листопада 2021 11:27
Електронний підпис
16 листопада 2021 11:26
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 13:45
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 11:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Кваліфікована електронна довірча послуга формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів 2 роки 4 послуга 200,00
UAH з ПДВ
Доступ до онлайн-сервiсу (захищеного середовища) для операцiй з особистим ключем пiдписувача строком на 2 роки 4 шт 700,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 133,33 UAH)