Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30192153-8 - штампи
Очікувана вартість
520,00 UAH
UA-2021-11-16-001482-b e50b77ba792c42f4a3e090c16c769fa4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатенко Ольга Василівна

+380976242144 buhvostotg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 42180111
Місцезнаходження: 67730, Україна , Одеська обл., село Староокзаче, вулиця Соборна, будинок 18, с.Старокозаче, Білгород-Дністровського району Одеської області
Контактна особа: Гнатенко Ольга Василівна
+380976242144
buhvostotg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 270UAH без ПДВ
Автоматична оснастка для круглої печатки (Colop) D40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67730, Україна, Одеська область, с. Старокозаче, вул. Соборна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 шт
Ціна за одиницю: 250UAH без ПДВ
Кліше до печатки (гума) D40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67730, Україна, Одеська область, с. Старокозаче, вул. Соборна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Коваль Михайло Георгійович
#3135800615
Переможець 520,00
UAH
16 листопада 2021 12:16

Документи

16 листопада 2021 12:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 12:20
Договір укладений
16 листопада 2021 12:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Автоматична оснастка для круглої печатки (Colop) D40 мм 1 шт 270,00
UAH
Кліше до печатки (гума) D40 мм 1 шт 250,00
UAH