Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення (відділення екстреної медичної допомоги) Долинської багатопрофільної лікарні на вул. Оксани Грицей, 15 в м. Долина Івано-Франківської області (додаткові роботи) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
726 940,00 UAH
UA-2021-11-16-001332-b 7616bf505a774424802ccdbe0755f0a4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Вебсайт: https://www.ukb.if.ua/
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
у зв’язку з виникненням непередбачених обставин з’явилась необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, за умови коли загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є: - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Дефектний акт та кошторисна частина проектної документації. - Експертний звіт (Позитивний) № 1-0074-21/ПРОЕКСП від 23.10. 2021 р.;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2021 12:09
Оскарження наміру укласти договір: 27 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймального відділення (відділення екстреної медичної допомоги) Долинської багатопрофільної лікарні на вул. Оксани Грицей, 15 в м. Долина Івано-Франківської області (додаткові роботи) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Оксани Грицей 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

16 листопада 2021 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2021 11:46
ВО Долина приймальне.doc
16 листопада 2021 11:46
Дефектний Долина.pdf
16 листопада 2021 11:46
Експертиза.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Карпатекобуд"
#40247598
Переможець 726 940,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 12:09

Документи

16 листопада 2021 12:09
Електронний підпис
16 листопада 2021 12:06
повідомлення про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 12:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Карпатекобуд"
#40247598
726 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 12:09
Електронний підпис
16 листопада 2021 12:06
повідомлення про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 10:41
17/д укладений
01 лютого 2022 10:37
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:53
IMG_0015.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 08:31
Договір 14т укладений
29 листопада 2021 08:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 грудня 2021 10:13
493 040,40 UAH UA328201720344321029105055547
УКБ в Івано-Франківській області
UA543365030000026006300328319
"КАРПАТЕКОБУД"ТзОВ
Оплачений
29 грудня 2021 10:21
149 710,80 UAH UA328201720344321029105055547
УКБ в Івано-Франківській області
UA543365030000026006300328319
"КАРПАТЕКОБУД"ТзОВ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 14т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 42/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через технічний збій в роботі мережі, повторно надіслано додатову угоду, в першому варіанті угоду система не догрузила
Номер договору про закупівлю: 14т
Договір:
Номер додаткової угоди: 42/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2021 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 642 751,20
UAH (в тому числі ПДВ 107 125,20 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін