Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43968702 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107 |
Контактна особа: |
Щудлик Оксана Богданівна +380324557550 ksenija_rajvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 13:57 |
Очікувана вартість: | 16 599 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 996,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 №639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 2 цього Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції (Додаток 7 до тендерної документації). Перерахування коштів здійснюється на: Реквізити замовника: Код ЄДРПОУ 43968702 МФО 820172 р/р UA 418201720344201016100108425 UA 338201720344271020100108425 Тел. (03245)5-65-50 Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку, що її видав. При цьому, електронна банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 відсотків статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, що має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody’s, S&P) має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. На підтвердження викладених вимог учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати відповідні підтверджуючі документи. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 82 998,00 грн. (вісімдесят дві тисячі дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 00 копійок) Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям, про що учасник надає відповідне підтвердження. Разом із банківською гарантією надаються копії ліцензії банку, що видав гарантію, а також документа про повноваження особи, котра підписала банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути засвідчені у встановленому порядку банком, що видав банківську гарантію. 2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 4. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 82998 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Післяоплата у розмірі 100% від суми шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 15:33 |
Форма_банкiвс_коi_гарантiї_Додаток__7.docx | |
15 листопада 2021 15:33 |
Проeкт_договору_Додаток__2.docx | |
15 листопада 2021 15:33 |
Технiчне_завдання_Додаток__6.docx | |
15 листопада 2021 15:33 |
Лист-згода_Додаток__5.docx | |
15 листопада 2021 15:33 |
ТД.docx | |
15 листопада 2021 15:33 |
Форма_Тендерна_пропозицiя_Додаток__4.docx | |
15 листопада 2021 15:33 |
Вiдомостi_про_учасника_Додаток__3.docx | |
15 листопада 2021 15:33 |
Додаток__1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-03-30-000085 ● f0f0472b8c844e0391ca11671876953f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 18:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.03.2022
№ 104
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.03.2022 № 104.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-11-15-012494-а Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наказом голови Державної аудиторської служби України № 34 від 24.02.2022р. зупинено розпочаті заходи фінансового контролю та припинено моніторинги процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на період дії воєнного стану на території України (копія наказу та супровідного листа ЛОВА додається) Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України. Щодо порушень, виявлених Держаудитслужбою України за результатами моніторингу UA-M-2022-03-30-000085 закупівлі «Будівництво дитячого дошкільного навчального закладу (дитячий садок) в с. Слобідка Стрийського району Львівської області» Коригування» UA-2021-11-15-012494-а, повідомляємо наступне: 1. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що «на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічне завдання Замовника (Додаток № 6 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання («Армстронг», «Ceresit», «Тірас», « Laddomat») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання». Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону «технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"». Тобто, дане положення Закону не містить прямої вимоги про те, що обґрунтування наявності «посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва» має міститися у тендерній документації – така пряма (імперативна) вимога є виключно щодо виразу «або еквівалент». У зв’язку з цим, зважаючи на наявність у Замовника позитивного досвіду використання будівельних матеріалів марок «Армстронг», «Ceresit», «Тірас», «Laddomat», а також їх високу якість, було прийнято рішення використати у тендерній документації такі посилання з можливістю надання аналогу шляхом розміщення виразу «або еквівалент», як цього вимагає згадана норма Закону. 2. «Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації, Замовником від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось, зокрема, надання документів, а саме: «дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані у встановленому порядку (документи мають бути чинними до кінця максимального строку (терміну), інші дозвільні документи (ліцензії, дозволи, декларації, тощо), видані у встановленому порядку і які відповідно до вимог чинного законодавства необхідні для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) по даній закупівлі у повному обсязі (документи мають бути чинними до кінця максимального строку (терміну), встановленого цією тендерною документацією для виконання робіт, надання послуг по закупівлі у повному обсязі); дозвільні документи на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані у встановленому порядку і які відповідно до вимог чинного законодавства необхідні для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) по даній закупівлі у повному обсязі (документи мають бути чинними до кінця максимального строку (терміну), встановленого цією тендерною документацією для виконання робіт, надання послуг по закупівлі у повному обсязі)». Додатком № 6 («Технічне завдання») тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі. Вищевказаним Додатком № 6 тендерної документації, зокрема пунктами 4, 7, 13, 14, 19, 29, 39, 43, 52, 54, 56, 62, 282, 286 Додатку № 6 тендерної документації, передбачено виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (в редакції яка діє з 10.03.2021 року, далі – Порядок №1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 Порядку №1107, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, що не відповідає вимогам пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації». Звертаємо увагу, що у тендерній пропозиції ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» серед інших документів також надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 0220.21.46, виданий Головним управлінням Держпраці у Львівській області 10 серпня 2021 р. (чинний до 10 серпня 2026 р.), а саме на здійснення таких робіт як: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Відповідно до листа-роз’яснення Державного комітету України з будівництва та архітектури «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів» від 27.11.20218 р. «капітальний ремонт будівлі – це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращання планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єкта. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності)». Таким чином, роботи з «нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» за своїм технологічним процесом здійснення є такими, що входить у комплекс «ремонтно-будівельних робіт». У зв’язку з цим, учасник ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» надав усі необхідні дозвільні документи і належним чином виконав вимоги пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації. 3. Стосовно зобов’язання, встановленого висновком моніторингу здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 21.12.2021 № 45, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, Замовник вважає його безпідставним та таким, що не відповідає вимогам а ні Господарського кодексу України, а ні Цивільного кодексу України з огляду на таке. Стаття 41 Закону визначає основні вимоги до договору про закупівлю, від так, він повинен укладатися відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та умови укладеного договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочином є погоджена дія двох або більше сторін спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Господарські зобов’язання виникають з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать. Згідно з частиною сьомою статті 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) господарські договори укладаються за правилами, встановленими ЦКУ з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Частина перша статті 188 ГКУ застерігає, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Також стаття 651 ЦКУ встановлює підстави для зміни або розірвання договору: 1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. 3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Зміну або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин регулює стаття 652 ЦКУта зазначає наступне: 1. У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. 2. Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов: 1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане; 2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися; 3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору; 4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона. 3. У разі розірвання договору внаслідок істотної зміни обставин суд, на вимогу будь-якої із сторін, визначає наслідки розірвання договору виходячи з необхідності справедливого розподілу між сторонами витрат, понесених ними у зв'язку з виконанням цього договору. 4. Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом. За результатами відкритих торгів між Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області» та ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» укладено договір від 21.12.2021 № 45 про виконання робіт по предмету закупівлі: Будівництво дитячого дошкільного навчального закладу (дитячий садок) в с. Слобідка Стрийського району Львівської області Коригування (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), яким визначені його істотні умови, зокрема, предмет, його ціну, права та обов’язки сторін, їх відповідальність та підстави дострокового розірвання (припинення) договору. Умовами договору (п.9.2. Договору) передбачено його дострокове припинення 1) за взаємною згодою Сторін; 2) за ініціативою однією зі Сторін – у разі порушення (невиконання та/або неналежного виконання) іншою Стороною умов цього Договору; 3) за рішенням суду; 4) в інших випадках, встановлених чинним законодавством та цим Договором. (перелік в умовах договору). Цивільним та Господарським кодексами України регламентоване право сторін договору на дострокове припинення в односторонньому порядку договірних зобов’язань, договором про закупівлю сторони дійшли згоди та чітко визначили такі випадки в своєму правочині. Договір про закупівлю укладений шляхом домовленостей двох сторін (Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області» та ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД»), які визначили обсяг зобов’язання, чітко регламентували ситуації, в яких допускається припинення договірних зобов’язань в односторонньому порядку, наміру припинити правочин жодна із сторін не виявила, а тому законних підстав для дострокового розірвання цього договору його на даний час відсутні. Держаудитслужба не є стороною договору про закупівлю від 21.12.2021 № 45, прав та обов’язків у цих господарських відносинах не має, між тим, намагається ініціювати припинення договірних зобов’язань між двома суб’єктами господарської діяльності. Абзац сьомий частини першої статті 6, частина п’ята статті 19 та стаття 23 ГКУ забороняють незаконне втручання органів державної влади, їх посадових осіб у господарські відносини, у господарську діяльність суб'єктів господарювання. Враховуючи викладене, Замовник вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Будівництво дитячого дошкільного навчального закладу (дитячий садок) в с. Слобідка Стрийського району Львівської області» Коригування» UA-2021-11-15-012494-а та неприйнятним в частині зобов’язання припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 21.12.2021 № 45, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору.
2022-04-08 14:48:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" |
16 521 000,00
UAH з ПДВ
|
16 340 664,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" |
16 586 376,00
UAH з ПДВ
|
16 340 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" |
16 446 684,65
UAH з ПДВ
|
16 446 684,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" #41457417 |
Переможець |
16 340 664,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 08:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 15:11
|
Додатки до Додаткової угоди (Договірна ціна) | зміни до договору |
30 серпня 2022 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 14:36
|
Додатки до Додаткової угоди (Договірна ціна) | зміни до договору |
30 серпня 2022 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 10:54
|
Додаткова угода | зміни до договору |
30 серпня 2022 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 10:23
|
Додаткова угода з додатками | зміни до договору |
18 березня 2022 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 13:29
|
КОШТОРИС.zip | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 10:57
|
план_фін2022.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:55
|
план_фін2021.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:55
|
план_фін2021_2022.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:55
|
кал_графік2022.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:55
|
кал_графік2021.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:55
|
кал_графік2021_2022.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:55
|
дог_ціна2022.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:55
|
дог_ціна2021.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:55
|
дог_ціна2021_2022.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:54
|
угода.pdf | укладений |
22 грудня 2021 10:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Будівництво дитячого дошкільного навчального закладу (дитячий садок) в с. Слобідка Стрийського району Львівської області» Коригування. | 1 | роб |
16 340 664,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | публікація додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | бн |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | бн |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Будівництво дитячого дошкільного навчального закладу (дитячий садок) в с. Слобідка Стрийського району Львівської області» Коригування. | 1 | роб |
16 340 664,00
UAH з ПДВ
|