Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло робоче підйомно-поворотне, стілець напівм’який)
Очікувана вартість
16 182,00 UAH
UA-2021-11-15-010972-a 67024fc46e31410aace3ccea2743e55f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Біланчин

+380672524610 tender.lv@sso.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Служби судової охорони у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 43167274
Місцезнаходження: 79018, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чоловського, 2
Контактна особа: Андрій Біланчин
+380672524610
tender.lv@sso.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Відповідно до умов Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
крісло робоче підйомно-поворотне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80383, Україна, Львівська область, село Малехів, Лесі Українки 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
14 штуки
стілець напівм’який
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80383, Україна, Львівська область, село Малехів, Лесі Українки 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 листопада 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Переможець 16 182,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 14:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:27
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 15:10
договір 145.pdf укладений
15 листопада 2021 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 182,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 697,00 UAH)