Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Вакцина для профілактики грипу – Ваксігрип Тетра)
Очікувана вартість
48 160,00 UAH
UA-2021-11-15-010747-a 769d0a5d7d9b41509130bb0f30236b7f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Гулаткан

+380535861146 grabarivka_bi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Грабарівський психоневрологічний будинок-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03189268
Місцезнаходження: 37013, Україна , Полтавська обл., Пирятинський район, село Грабарівка, вул. Пляшечника,18
Контактна особа: Ольга Гулаткан
+380535861146
grabarivka_bi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
за підставою ч. 4 п.2 ст. 35 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2021 15:01
Оскарження наміру укласти договір: 26 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 упаковка
Фармацевтична продукція (Вакцина для профілактики грипу – Ваксігрип Тетра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37013, Україна, Полтавська область, с. Грабарівка, вул. Пляшечника,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Influenza, inactivated, split virus or surface antigen

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

15 листопада 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТМ-Фарм"
#43808856
Переможець 48 160,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 15:01

Документи

15 листопада 2021 15:01
Електронний підпис
15 листопада 2021 14:59
протокол 182.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2021 15:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТМ-Фарм"
#43808856
48 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2021 15:01
Електронний підпис
15 листопада 2021 14:59
протокол 182.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 14:34
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 08:18
д у 2.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 08:17
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 11:20
д у 1 вакцина.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 11:11
дог 259.pdf укладений
01 грудня 2021 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 260,00
UAH