Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
67 140,00 UAH
UA-2021-11-15-009710-a a9f2f51dd8984da49a27a05d578d2360
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Манчук

+380979044389 katerinamancuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кам’янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04060542
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, майдан Відродження, 1
Контактна особа: Катерина Манчук
+380979044389
katerinamancuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2021 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2021 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2021 00:01
Очікувана вартість: 67 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сканер протяжний HP ScanJet Pro 2000 s2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський, Майдан Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  08 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штуки
Монітор LG 22MK430H-B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський, Майдан Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  08 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штуки
Монітор LG 24EA430V-B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський, Майдан Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  08 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
UPS 600 Va
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський, Майдан Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  08 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
Клавіатура та миша (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський, Майдан Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  08 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
Фільтр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський, Майдан Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  08 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський, Майдан Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  08 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2021 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 14:24
ДОГОВІР.doc
15 листопада 2021 14:24
15.11.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-15-009710-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 17 листопада 2021 09:47
Дискримінаційна вимога
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.

2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2021 11:54
Шановний потенційний учасник, дякуємо за Вашу зацікавленість публічною закупівлею комп’ютерної техніки.
Замовником встановлено вимоги до гарантійного обслуговування товару, оскільки товар є новим і за умови гарантійної поломки Постачальником повинно бути усунуто такий недолік у відведений Законом та документацією термін. Цілком логічним та зрозумілим є те, що учасник для здійснення таких дій повинен мати відповідний сервісний центр. Більше того, Замовник передбачив вимогами документації, що у разі відсутності такого сервісного центру в учасника достатньо підтвердити інформацію про партнерський сервісний центр, що може здійснити такий ремонт. Замовник не розглядає запропонований у зверненні варіант гарантійного обслуговування товару авторизованими сервісними центрами третіх осіб, оскільки постачальник за умовами закупівлі самостійно забезпечує повний цикл гарантійного відновлення товару що ним постачається.
Вимога є досить простою та можливою до виконання будь-яким учасником, що має намір виконувати в подальшому взяті на себе гарантійні зобов’язання по поставленому товару. Замовник не вбачає у такій вимозі жодних обмежень чи дискримінації, адже умова передбачає обидва можливі варіанти до власного або партнерського сервісного центру.
Також слід зазначити, що наведені Вами приклади рішень АМКУ містять індивідуальний характер розгляду певної ситуації та мають відношення до закупівлі витратних матеріалів (UA-2019-03-14-000597-a) та матеріалів для друку та поліграфії (UA-2019-03-15-000266-c), що не має відношення до даної закупівлі, оскільки предметом даної закупівлі є техніка.
Відповідно Замовник ніяким чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.

Дякуємо.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій