Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби (паперові канцелярські вироби та супутнє приладдя)
Очікувана вартість
19 306,38 UAH
UA-2021-11-15-009618-a 9b69392d259c40cbb62912671aa9e37a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривцова Леся Валеріївна

380667106709 krivtsova.gorzdrav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров′я населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012674
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75-А
Контактна особа: Кривцова Леся Валеріївна
380667106709
krivtsova.gorzdrav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


паперові канцелярські вироби та супутнє приладдя в асортименті - 318шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
318 штуки
Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби (паперові канцелярські вироби та супутнє приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Тендерна документація

15 листопада 2021 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аверс Канцелярія"
#39417349
Переможець 19 306,38
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 14:42

Документи

15 листопада 2021 14:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 14:47
Дог№2_11 Аверс.pdf укладений
15 листопада 2021 14:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби (паперові канцелярські вироби та супутнє приладдя) 318 штуки 60,71
UAH з ПДВ