Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти поштові
Очікувана вартість
999,36 UAH
UA-2021-11-15-005263-a c78a9705d3874d7a8bfa6a5a0f7d8f72
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РСЦ ЖИТОМИР

380674108983
380677655975
rsczt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611776
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Контактна особа: РСЦ ЖИТОМИР
380674108983,380677655975
rsczt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до положень п. 1 ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі в разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Торги по закупівлях конвертів поштових, за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» UA-2021-07-09-001982-a та UA-2021-05-11-005495-b не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2021 12:03
Оскарження наміру укласти договір: 26 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1388 штуки
Конверти поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за отриманий Товар здійснюються у безготівковій формі, у національній валюті України – гривні, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний в реквізитах цього Договору, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі (видаткової накладної). 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування Покупець звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Товару за цим Договором. У такому випадку розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів банківською установою на поточний рахунок Продавця. 4.3. Оплату за отриманий Товар Покупець здійснює після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця коштів на цілі визначені цим Договором Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

15 листопада 2021 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 11:54
ДОГОВІР.docx
15 листопада 2021 11:45
Рішення наміри.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 999,36
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 12:03

Документи

15 листопада 2021 12:02
Електронний підпис
15 листопада 2021 12:00
Рішення наміри.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2021 12:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
999,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2021 12:02
Електронний підпис
15 листопада 2021 12:00
Рішення наміри.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:06
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 10:34
ДОГОВІР.pdf укладений
02 грудня 2021 10:34
Підстави для переговорної.pdf укладений
02 грудня 2021 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 999,36
UAH (в тому числі ПДВ 166,56 UAH)