Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стояки СК 120-10
Очікувана вартість
714 000,00 UAH
UA-2021-11-15-000886-c dcdc1127d6af4e97b4cf3c988a2ce520
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Затолюк Віктор Борисович

+380689558312 vidd_snab_zttu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Код ЄДРПОУ: 03328310
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11
Контактна особа: Затолюк Віктор Борисович
+380689558312
vidd_snab_zttu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2021 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2021 11:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2021 11:15
Очікувана вартість: 714 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання Договору складає 3 % вартості даного договору. Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника на Р/Р,з зазначенням призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом (вказати предмет закупівлі і номер закупівлі). Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання Договору Виконавцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Замовник повертає забезпечення виконання Договору: - після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або даного Договору нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов'язань по цьому договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 шт
Стояки СК 120-10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет КЕКВ:3210; критерії оцінки: 100% ціна. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання Договору складає 3 % вартості даного договору. Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника на Р/Р,з зазначенням призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом (вказати предмет закупівлі і номер закупівлі). Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання Договору Виконавцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Замовник повертає забезпечення виконання Договору: - після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або даного Договору нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов'язань по цьому договору.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника на Р/Р, з зазначенням призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом (вказати предмет закупівлі і номер закупівлі). Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання Договору Виконавцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника.
15 листопада 2021 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 13:21
Проєкт договору.doc
15 листопада 2021 11:11
Оголошення.doc
15 листопада 2021 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 13:21
Проєкт договору.doc
15 листопада 2021 11:15
Проєкт договору.doc
15 листопада 2021 11:11
Проєкт договору.doc
15 листопада 2021 11:11
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог замовника стосовно забезпечення виконання договору
Дата подання: 16 листопада 2021 15:33
Дата відповіді: 17 листопада 2021 09:15
Доброго дня! З урахуванням складних фінансово-економічних обставин, що склалися на даний час, обумовлених боротьбою з пандемією коронавірусу, зростанням цін на енергоносії та ін., та як наслідок, браком вільних обігових коштів на підприємствах, просимо розглянути можливість заміни вимоги стосовно виду забезпечення виконання договору у вигляді грошового завдатку на надання переможцем банківської гарантії на ту ж саму суму.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник розуміє складну фінансово-економічну ситуацію в країні, але не може змінити дану вимогу, тому що це не наша вимога а вимога нашого контролюючого органу а саме Міської ради.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 11:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПРОМБУД 100" 712 800,00
UAH з ПДВ
712 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 листопада 2021 09:22
Електронний підпис
24 листопада 2021 09:21
Технічна частина.pdf
24 листопада 2021 09:21
Пропозиція.pdf
24 листопада 2021 09:21
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМБУД 100"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМБУД 100"
#42965454
Переможець 712 800,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 12:59

Документи

24 листопада 2021 12:58
Електронний підпис
24 листопада 2021 12:57
Повідомлення про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУД 100"
#42965454
712 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 12:58
Електронний підпис
24 листопада 2021 12:57
Повідомлення про рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2022 11:04
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 10:33
ДУ _2.PDF зміни до договору
27 січня 2022 10:31
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:59
ДУ _1 на продовження терміну дії.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 11:10
Підписаний договір укладений
09 грудня 2021 11:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стояки СК 120-10 44 шт 16 200,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 Ст.41 ЗУ “Про публічні закупівлі” та у зв'язку з відсутністю фінансування на 2021 рік Сторони домовились перенести зобов'язання по Договору №886-с від 09.12.2021 року на поставку стояків СК 120-10 в кількості 44 штуки (за кодом ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини ) в сумі 712800,00 грн. на 2022 рік та викласти в новій редакції п.3.4 та 9.2. Договору: 3.4 Загальна вартість Товару, що підтягає поставці за цим договором, становить: 712800,00 грн. (сімсот дванадцять тисяч вісімсот грн. 00 коп.) з ПДВ з них в 2021 році - 0.00 грн. 9.2. “Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п.9.1. цього Договору, та закінчується 31.03.2022 року, а в частині фінансових зобов’язань - до повного їх виконання Сторонами. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору”.
Номер договору про закупівлю: 886-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв'язку з виділенням фінансування Сторони дійшли згоди прийняти в новій редакції п.3.4 договору поставки товару №886-с від 09.12.2021 року а саме: Стояки СК 120-10 за кодом ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини: 3.4. Загальна вартість Товару, що підтягає поставці за цим договором, становить: 712 800,00 грн. (сімсот дванадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) з ПДВ, у тому числі ПДВ: 118 800,00 грн. (Сто вісімнадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок), з них 2021рік--0,00 грн., 2022 рік — 712 800,00 грн. (сімсот дванадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) з ПДВ — 118 800 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 886-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стояки СК 120-10 44 шт 16 200,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 712 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 800,00 UAH)