Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4/80 500 XEROX/PREMIER пачка, папір ЕКО А4/80 500 № STEINBEIS ECOLOGY PAPER
Очікувана вартість
6 675,00 UAH
UA-2021-11-12-012186-a 944c9cb8dcca4499a746c944fd1dcb29
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Халімончук

+380934351453 tatyanahalim1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олевський Центр первинної медичної допомоги" Олевської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38562298
Місцезнаходження: 11000, Україна , Житомирська обл., м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 46
Контактна особа: Тетяна Халімончук
+380934351453
tatyanahalim1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Товар має бути якісним, відповідати вимогам чинного законодавства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Папір А4/80 500 XEROX/PREMIER пачка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папір ЕКО А4/80 500 № STEINBEIS ECOLOGY PAPER
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

12 листопада 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЦІСАР АЛІНА МИКОЛАЇВНА
#3395314563
Переможець 6 675,00
UAH
12 листопада 2021 14:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 14:56