Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд під час проведення робіт за об’єктом «Реконструкція приміщення у підвальній частині адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (влаштування серверного приміщення»)
Очікувана вартість
515 160,00 UAH
UA-2021-11-12-007560-a ● 6c53f9b666294f00977e98f96c890c26
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43005393 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8 |
Контактна особа: |
Буланий Павло Петрович +380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 12:14 |
Очікувана вартість: | 515 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 151,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд під час проведення робіт за об’єктом «Реконструкція приміщення у підвальній частині адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (влаштування серверного приміщення»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Післяплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 12:16 |
Проєкт договору.pdf | |
12 листопада 2021 12:16 |
Оголошення Технагляд.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-12-007560-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 13 листопада 2021 18:09
Акт огляду обєкта
Встановлюючи вимогу в тендерній документації, а саме "Відвідування обєкта і надати акт огладу".
Замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вище викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Розгорнути
Згорнути
Замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вище викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2021 17:50
Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що вимоги статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» регламентують проведення процедури «відкритих торгів». Також інформуємо, що ДСТУ – Н Б В.1.2 – 18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення оцінки їх технічного стану» передбачає можливість попереднього обстеження/огляду об’єкта будівництва. Враховуючи викладене, вимоги замовника, зазначені у Технічній специфікації (технічні вимоги) Додатку 3 до оголошення, залишаються без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-11-12-007560-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 15 листопада 2021 21:07
- Оскарження умов ЗАКУПІВЛІ
Шановна Уповноважена особа Замовника!
Ознайомившись зі змістом документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника конкурсу, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, особливо в період жорстких карантинних обмежень.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження.
Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога конкурсної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Оцінити повноту потреби виконання робіт є можливим тільки після отримання копії договору на виконання-підрядних (будівельно-монтажних) робіт та примірника проектної документації (проектних рішень), до моменту визначення переможця з технічного нагляду у Замовника відсутні підстави надавати документи на ознайомлення Учаснику.
На нашу думку та відповідно до загальноприйнятої практики оскарження закупівель в АМКУ, та наявних судових рішень (на користь Учасників), зазначений критерій є дискримінаційним критерієм учасників.
У нас Запитання, Ви так просто усіх учасників допускаєте до режимного приміщення з обмеженим доступом, без підписання документів про нерозголошення інформації тощо? Це ж порушення внутрішніх регламентів безпеки та і умов ЗУ "Про публічні закупівлі", в тому числі режимності зазначеного приміщення (напевне, є певна категорія допусків тощо щодо доступу до приміщення?).
Фактично, зазначений Вами критерій є дискримінаційним, зважаючи на наші аргументи та надає переваги тільки тому учаснику, якому ви забажаєте забезпечити доступ до режимного приміщення з обмеженим доступом.
Приберіть будь-ласка невідповідний критерій у оголошенні.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись зі змістом документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника конкурсу, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, особливо в період жорстких карантинних обмежень.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження.
Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога конкурсної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Оцінити повноту потреби виконання робіт є можливим тільки після отримання копії договору на виконання-підрядних (будівельно-монтажних) робіт та примірника проектної документації (проектних рішень), до моменту визначення переможця з технічного нагляду у Замовника відсутні підстави надавати документи на ознайомлення Учаснику.
На нашу думку та відповідно до загальноприйнятої практики оскарження закупівель в АМКУ, та наявних судових рішень (на користь Учасників), зазначений критерій є дискримінаційним критерієм учасників.
У нас Запитання, Ви так просто усіх учасників допускаєте до режимного приміщення з обмеженим доступом, без підписання документів про нерозголошення інформації тощо? Це ж порушення внутрішніх регламентів безпеки та і умов ЗУ "Про публічні закупівлі", в тому числі режимності зазначеного приміщення (напевне, є певна категорія допусків тощо щодо доступу до приміщення?).
Фактично, зазначений Вами критерій є дискримінаційним, зважаючи на наші аргументи та надає переваги тільки тому учаснику, якому ви забажаєте забезпечити доступ до режимного приміщення з обмеженим доступом.
Приберіть будь-ласка невідповідний критерій у оголошенні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 листопада 2021 17:56
Шановний Учаснику, Замовник проводить закупівлю відповідно
до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом застосування спрощеної закупівлі.
Вимоги замовника, зазначені у Технічній специфікації (технічні вимоги) Додатка 3 до оголошення, дозволяють учасникам повною мірою оцінити об’єми та склад робіт, що пропонуються до виконання, та коректно розрахувати вартість пропозиції.
У разі надходження від Учасників відповідних звернень, Замовником забезпечується безперешкодний допуск до об’єкта та надається для ознайомлення необхідна технічна документація.
до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом застосування спрощеної закупівлі.
Вимоги замовника, зазначені у Технічній специфікації (технічні вимоги) Додатка 3 до оголошення, дозволяють учасникам повною мірою оцінити об’єми та склад робіт, що пропонуються до виконання, та коректно розрахувати вартість пропозиції.
У разі надходження від Учасників відповідних звернень, Замовником забезпечується безперешкодний допуск до об’єкта та надається для ознайомлення необхідна технічна документація.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ #36047326 |
Відхилено |
241 380,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 11:00
|
ТОВ "КБ-3" #38257130 |
Переможець |
515 160,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 14:40
|
Договір | укладений |
17 грудня 2021 14:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Технічний нагляд під час проведення робіт за об’єктом «Реконструкція приміщення у підвальній частині адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (влаштування серверного приміщення») | 1 | роб |
515 160,00
UAH
|