Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 800,00 UAH
UA-2021-11-12-003103-a 5dfe3957dd4c4e74bcb619d6d24ebd0f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина МУРГА

+380672773704 finnerest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43973817
Місцезнаходження: 90540, Україна , Закарпатська обл., с. Нересниця, вул. Грушевського, буд. 25
Контактна особа: Ірина МУРГА
+380672773704
finnerest@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
бумага А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90540, Україна, Закарпатська область, с Нересниця, Грушевськрго 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90540, Україна, Закарпатська область, Нересниця, Грушевського,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

12 листопада 2021 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЖУГАН ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
#3098620336
Переможець 1 800,00
UAH
12 листопада 2021 10:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 10:36
8.pdf укладений
12 листопада 2021 10:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
бумага А4 10 штуки 150,00
UAH
файли А4 3 штуки 100,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 листопада 2021 12:50
1 800,00 UAH UA558201720344240002000105810
Фінуправління Нересницької с/ради
UA913052990000026005003601170
ФОП Джуган Василь Васильович
Оплачений