Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)"
Очікувана вартість
2 085 000,00 UAH
UA-2021-11-12-002021-b ca2d725b6c5341eb850452d6b25f1ce1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522358340 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522358340
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку відмінами закупівлі за номером UA-2021-10-06-002986-a та за номером UA-2021-10-23-006351-b через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій визначеної вимогами Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 13:32
Оскарження наміру укласти договір: 23 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Металургів, 33 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами) та/або Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). Розмір попередньої оплати становить 30% вартості їх річного обсягу. Генпідрядник протягом місяця з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні місячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

12 листопада 2021 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-08-000031 ● 94b24f04e4564121a28d289ae0bd885c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2022 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.06.2022 №12-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.06.2022 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-11-12-002021-b 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-09 15:55:46

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі будівельно-монтажних робіт за проєктом «Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-12-002021-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чи дотримано вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо надання учасником ТОВ «АМБІТ-С» під час проведення переговорів, підтверджень про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону та надати копії документальних підтверджень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-06-15 10:11:30

Відповідь

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013, та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації. Управління не має власного веб-сайту. Управління має відповідний розділ на сайті Кропивницької міської ради де публікується вся необхідна інформація. Обґрунтування даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням https://www.kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/Obhrunt-20211026.pdf
Також зазначаємо, що під час проведення переговорної процедури закупівлі Замовником здійснювалась перевірка відповідності вимог статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Підтвердження надається в прикріпленому файлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/49/2022ПР
Дата публікації: 22 липня 2022
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 02/043/2022ПН
Дата відкриття провадження: 04 серпня 2022

Документи:

04 серпня 2022 13:53
Електронний підпис
22 липня 2022 10:42
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМБІТ-С"
#40407454
Переможець 2 058 498,00
UAH
12 листопада 2021 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 13:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМБІТ-С"
#40407454
2 058 498,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 17:00
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 10:44
13.1 Додаткова угода до договір генпідряду від 23.12.22 № 3-33-21 (Продовжено дія договору до 31.12.23).pdf зміни до договору
23 грудня 2022 10:43
9.1 Договір генпідярду від 25.11.2021 року № 33-21.pdf укладений
26 листопада 2021 08:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)" 1 роботи 2 058 498,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 33-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/33-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)" 1 роботи 2 058 498,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 293 919,00
UAH