Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23227605 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410 |
Контактна особа: |
Хоменко Сергій Анатолійович 0522358340 ukb@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 13:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надати генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами) та/або Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). Розмір попередньої оплати становить 30% вартості їх річного обсягу. Генпідрядник протягом місяця з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні місячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
12 листопада 2021 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-08-000031 ● 94b24f04e4564121a28d289ae0bd885c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2022 №12-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.06.2022 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-11-12-002021-b 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-09 15:55:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі будівельно-монтажних робіт за проєктом «Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-12-002021-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чи дотримано вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо надання учасником ТОВ «АМБІТ-С» під час проведення переговорів, підтверджень про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону та надати копії документальних підтверджень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-15 10:11:30
Відповідь
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013, та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації. Управління не має власного веб-сайту. Управління має відповідний розділ на сайті Кропивницької міської ради де публікується вся необхідна інформація. Обґрунтування даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням https://www.kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/Obhrunt-20211026.pdf
Також зазначаємо, що під час проведення переговорної процедури закупівлі Замовником здійснювалась перевірка відповідності вимог статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Підтвердження надається в прикріпленому файлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/49/2022ПР |
Дата публікації: | 22 липня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 02/043/2022ПН |
Дата відкриття провадження: | 04 серпня 2022 |
Документи:
04 серпня 2022 13:53
|
Електронний підпис |
22 липня 2022 10:42
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМБІТ-С" #40407454 |
Переможець |
2 058 498,00
UAH
|
12 листопада 2021 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:44
|
13.1 Додаткова угода до договір генпідряду від 23.12.22 № 3-33-21 (Продовжено дія договору до 31.12.23).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:43
|
9.1 Договір генпідярду від 25.11.2021 року № 33-21.pdf | укладений |
26 листопада 2021 08:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)" | 1 | роботи |
2 058 498,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/33-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)" | 1 | роботи |
2 058 498,00
UAH
|