Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Неттопи (30213300-8 - Настільні комп’ютери)
Очікувана вартість
126 936,00 UAH
UA-2021-11-12-001950-a 115dbcd7d8bd4db5bb83b5b52ad93b71
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Борисівна Рудюк

+380626421892 rudkaterina@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02313200
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Бул. Машинобудівників, 23
Контактна особа: Катерина Борисівна Рудюк
+380626421892
rudkaterina@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 24 листопада 2021 15:37
Очікувана вартість: 126 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 634,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформація про предмет закупівлі зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Неттопи (30213300-8 - Настільні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 23, кімн. 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 10 календарних днів на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної), наданих Замовнику, за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2021 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 09:48
оголошення неттоп new 11.2021.doc
12 листопада 2021 09:42
Проект договору неттоп опр (7).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 15 листопада 2021 21:30
Дата відповіді: 16 листопада 2021 10:37
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Неттопи (30213300-8 - Настільні комп’ютери) відповідно до інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) планується закуповувати без операційної системи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-12-001950-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д", Код ЄДРПОУ:42289645
Дата подання: 02 грудня 2021 16:47
Невідповідність
До уваги замовника, учасником ТОВ "Компаком-2000" надано пропозицію на “Персональний комп’ютер Фаховий ПК_013”, розміри якого не відповідають вимогам закупівлі, а саме замість Не більше ніж 210
x 130 x 270 мм, учасник пропонує системний блок за розмірами 235 x 80 x 217 мм, що не відповідає вимогам закупівлі.
Згідно п 21. Оголошення закупівлі, Відхилення пропозицій відбувається у разі невиконання або неналежного виконання наступних умов:

1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Тобто згідно Ваших умов, пропозиція учасника повинна бути відхилена, отже вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Компаком-2000", як таку,, що не відповідає вимогам закупівлі та перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2021 16:50
На час завершення торгів в кабінеті замовника на електронному майданчику Zakupki.Prom.ua 24 листопада 2021 року Переможець торгів ТОВ "КОМПАКОМ-2000" оприлюднив пропозицію щодо спрощеної закупівлі та пропонує поставити неттопи у корпусі GameMax ST102-U3, розмір якого на офіційних сайтах Епіцентру, Hotline та інших складає 193мм x 73мм x 225мм, що згідно з вимогами Замовника повністю відповідають Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 119 730,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 116 719,80
UAH з ПДВ
115 450,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" 125 700,00
UAH з ПДВ
125 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 20:11
Електронний підпис
22 листопада 2021 20:09
Повноваження.pdf
22 листопада 2021 20:09
Гарантійний лист ст. 17 ЗУ.pdf
22 листопада 2021 20:09
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
22 листопада 2021 20:09
Додаток № 3 Проєкт договору.pdf
22 листопада 2021 20:09
СТАТУТ нова редакція.pdf
22 листопада 2021 20:09
ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Публічні документи

22 листопада 2021 22:26
Електронний підпис
22 листопада 2021 22:26
Фото системного блоку.jpg
22 листопада 2021 22:26
Сертифікат Тінос-Д.rar
22 листопада 2021 22:26
Сервіс центр.pdf
22 листопада 2021 22:26
Пропозиція.pdf
22 листопада 2021 22:26
Про_відкриття рахунку.pdf
22 листопада 2021 22:26
Про санкції.pdf
22 листопада 2021 22:26
Паспорт директора.rar
22 листопада 2021 22:26
згода з умовами договору..pdf
22 листопада 2021 22:26
Документи уставні Тінос-Д.rar
22 листопада 2021 22:26
Довідка банк та баланс.pdf
22 листопада 2021 22:26
Гарантійний лист.pdf
22 листопада 2021 22:26
баланс.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ТІНОС-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 17:05

Документи

01 грудня 2021 17:05
Електронний підпис
01 грудня 2021 17:03
Протокол 41.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2021 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2021 17:05
Електронний підпис
01 грудня 2021 17:03
Протокол 41.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 08:58
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 10:16
Договір 141 17.12.21.PDF укладений
17 грудня 2021 10:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 18:52
110 000,00 UAH UA718201720343151004600001211
Депфін ДОДА
UA723052990000026000050544638
ТОВ "Компаком-2000"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 333,33 UAH)