Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інженерно-консультаційні послуги на об’єкті будівництва: «Будівництво автодороги від вул. Соборна до вул. Привокзальна м. Лозова Харківської області» (коригування)
Очікувана вартість
938 406,64 UAH
UA-2021-11-12-001527-b e8a25459d4714055a2005cdd85d04940
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медяник Віктор Олександрович

380574527840 uzhkgb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Контактна особа: Медяник Віктор Олександрович
380574527840
uzhkgb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 938 406,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 384,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється відповідно до технічних вимог з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Інженерно-консультаційні послуги на об’єкті будівництва: «Будівництво автодороги від вул. Соборна до вул. Привокзальна м. Лозова Харківської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, який зазначений у цьому Договорі, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2021 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 15:59
5 Додаток 4 Проект договору (нова редакція).doc
12 листопада 2021 11:59
4 Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx
12 листопада 2021 11:59
3 Додаток 2 Технічні вимоги.docx
12 листопада 2021 11:59
1 Оголошення інженер консультант.docx
12 листопада 2021 11:59
2 Додаток 1 цінова пропозиція.docx
17 листопада 2021 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 15:59
5 Додаток 4 Проект договору (нова редакція).doc
12 листопада 2021 11:59
5 Додаток 4 Проект договору.doc
12 листопада 2021 11:59
4 Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx
12 листопада 2021 11:59
3 Додаток 2 Технічні вимоги.docx
12 листопада 2021 11:59
1 Оголошення інженер консультант.docx
12 листопада 2021 11:59
2 Додаток 1 цінова пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович 780 000,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2021 18:25
Електронний підпис
24 листопада 2021 18:24
26_санкції.pdf
24 листопада 2021 18:24
5.4_принтер.pdf
24 листопада 2021 18:24
19_фін звітність 2020.pdf
24 листопада 2021 18:24
25_витяг єдиний податок.pdf
24 листопада 2021 18:24
25.1_щодо ПДВ.pdf
24 листопада 2021 18:24
9_інв карта смета.pdf
24 листопада 2021 18:24
14.2_щодо ISO.pdf
24 листопада 2021 18:24
13_Поліс ІК.pdf
24 листопада 2021 18:24
13.1_щодо полісу.pdf
24 листопада 2021 18:24
24_повноваження.pdf
24 листопада 2021 18:24
17_1_Відгук_02-19к.pdf
24 листопада 2021 18:24
18_Паспорт.pdf
24 листопада 2021 18:24
1_цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2021 18:24
22_щодо рахунків.pdf
24 листопада 2021 18:24
6_програмне-забезпечення.pdf
24 листопада 2021 18:24
15_договори.pdf
24 листопада 2021 18:24
12_Сертифікат ІК.pdf
24 листопада 2021 18:24
3.1_Проект договору.pdf
24 листопада 2021 18:24
11_трудові відносини.pdf
24 листопада 2021 18:24
10.1_диплом.pdf
24 листопада 2021 18:24
22.2_поточ рах_Довідки УкрСиб.pdf
24 листопада 2021 18:24
14_ISO.pdf
24 листопада 2021 18:24
23_лист згода на обробку.pdf
24 листопада 2021 18:24
4_обладнання_техн_база.pdf
24 листопада 2021 18:24
5.3_далекомір.pdf
24 листопада 2021 18:24
5.2_свідоцтво авто.pdf
24 листопада 2021 18:24
21_виписка.pdf
24 листопада 2021 18:24
5.1_інв ноут.pdf
24 листопада 2021 18:24
3_істотні умови договору.pdf
24 листопада 2021 18:24
20_фін. звітність 2021.pdf
24 листопада 2021 18:24
10_працівники.pdf
24 листопада 2021 18:24
1_1_реєстр.pdf
24 листопада 2021 18:24
17_2_Відгук_01-20к.pdf
24 листопада 2021 18:24
2_Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Науменко Павло Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович
#2813610150
Переможець 780 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 11:58

Документи

26 листопада 2021 11:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович
#2813610150
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2021 11:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 09:53
Додаткова 3 до договору 451.pdf зміни до договору
03 січня 2023 09:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:25
Додаткова угода 2 до договору 451.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 13:43
Додаткова угода 1 до договору 451.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 11:37
Договір 451.pdf укладений
06 грудня 2021 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підпункт 4.1.6. пункту 4.1. розділу 4. Права та обов’язки Сторін та викласти в наступній редакції: «4.1.6. Узгоджувати перелік субпідрядників, які залучаються Виконавцем для виконання Робіт за цим Договором в обсязі не більше 20 % від загальної суми договору;».
Номер договору про закупівлю: №10-21/к/№451
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни у п. 2.4. розділу 2. Загальна вартість Робіт та викласти в наступній редакції: «2.4. Фінансування за договором в 2021 році складає 00,00 грн. (нуль грн. 00 коп.), без ПДВ; Фінансування за договором в 2022 році складає 780 000,00 грн. (сімсот вісімдесят тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. єдиний податок 5% - 39 000,00 грн. (тридцять дев’ять тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ. 1.2. Додаток 4 «Календарний графік виконання Робіт», Додаток 5 План фінансування, у розділі 13. Додатки до Договору, викласти в новій редакції (додаються).
Номер договору про закупівлю: №10-21/к/№451
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір та подовжити строк його дії.
Номер договору про закупівлю: №10-21/к/№451
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML