Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки за ДК 021 2015: 22820000-4 "Бланки"
Очікувана вартість
1 740,00 UAH
UA-2021-11-11-013662-a 302aefe4271648ac9a97c9a58efe8d42
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Геннадій

380503474390 3474390@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41325231
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Свободи, 5
Контактна особа: Кошель Геннадій
380503474390
3474390@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


бланкова продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції за ціною за 1 штуку 252,00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Університетська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 штуки
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції за ціною за 1 штуку 252,00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Університетська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 штуки
Книга обліку надходження та вибуття документів архіву за ціною за 1 штуку 270,00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Університетська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 штуки
Журнал обліку спостережень за станом температурно-вологісного режиму зберігання архівних документів за ціною за 1 штуку 87,00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Університетська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
25 штуки
Картка постелажного топографічного покажчика архіву за ціною за 1 штуку 3,00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Університетська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 штуки
Папка архівна за ціною за 1 штуку 150,00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Університетська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

11 листопада 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Видавництво "Друкарський двір"
#02469793
Переможець 1 740,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 16:00

Документи

11 листопада 2021 16:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 16:06
Дог. куп.прод.бланкової продукції 115-21 10.11.2021.pdf укладений
11 листопада 2021 16:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції за ціною за 1 штуку 252,00грн. 2 штуки 252,00
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції за ціною за 1 штуку 252,00грн. 2 штуки 252,00
UAH з ПДВ
Книга обліку надходження та вибуття документів архіву за ціною за 1 штуку 270,00грн. 1 штуки 270,00
UAH з ПДВ
Журнал обліку спостережень за станом температурно-вологісного режиму зберігання архівних документів за ціною за 1 штуку 87,00грн. 1 штуки 87,00
UAH з ПДВ
Картка постелажного топографічного покажчика архіву за ціною за 1 штуку 3,00грн. 25 штуки 3,00
UAH з ПДВ
Папка архівна за ціною за 1 штуку 150,00грн. 2 штуки 150,00
UAH з ПДВ