Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Electricity
Electricity
Очікувана вартість
563 000,00 UAH
UA-2021-11-11-013643-a ● 6bccb33915c6409f9012165873e180d5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ «Одеський фаховий коледж комп'ютерних технологій Одеського державного екологічного університету» |
Код ЄДРПОУ: | 38225470 |
Вебсайт: | https://okkt.od.ua |
Місцезнаходження: | 65101, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 5/2 |
Контактна особа: |
Володимир Ковальчук +380482427765 okkt.odeku@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Kateryna Husieva +380487852720 foreign-relations@osenu.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | VIDOKREMLENYY STRUKTURNYY PIDROZDIL ODESKYY KOLEDZH KOMPYUTERNYKH TEKHNOLOGIY ODESKOGO DERZHAVNOGO EKOLOGICHNOGO UNIVERSYTETU |
National ID: | 38225470 |
Contact point: |
Volodymyr V. Kovalchuk +380482427765 okkt.odeku@ukr.net |
Additional contacts: |
Kateryna Husieva +380487852720 foreign-relations@osenu.org.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2021 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 563 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 листопада 2021 15:53 |
Enquiries until: | 02 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 563 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 11 260 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Для забезпечення потреб бюджетної організації
for a state-financed organization
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65101, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. . Академіка Корольова, буд. 5/ 2
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання:
з 01 січня 2022 по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 11:40 |
Зміни.pdf | |
01 грудня 2021 11:40 |
ТД_Електроенергія зі змінами.doc | |
11 листопада 2021 15:53 |
Оголошення англ. мова.pdf | |
11 листопада 2021 15:53 |
ТД Затверджена.pdf | |
11 листопада 2021 15:53 |
ТД_Електроенергія.doc | |
11 листопада 2021 15:53 |
Додаток 5 Проект Договору ОККТ НЛК.docx | |
11 листопада 2021 15:53 |
Оголошення.pdf |
01 грудня 2021 11:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2021 11:40 |
Зміни.pdf
|
|||
01 грудня 2021 11:40 |
ТД_Електроенергія зі змінами.doc
|
|||
11 листопада 2021 15:53 |
Оголошення англ. мова.pdf
|
|||
11 листопада 2021 15:53 |
ТД Затверджена.pdf
|
|||
11 листопада 2021 15:53 |
ТД_Електроенергія.doc
|
|||
11 листопада 2021 15:53 |
Додаток 5 Проект Договору ОККТ НЛК.docx
|
|||
11 листопада 2021 15:53 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Детальний опис запропоновонаго товару
Дата подання: 30 листопада 2021 09:25
Дата відповіді: 30 листопада 2021 14:56
Замовник вимагає надати підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку №4 до Тендерної документації.
Вказане підтвердження надається у формі детального опису запропонованого Товару про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Електроенергія є видом товару, який не підлягає візуальному опису, технічні харакетристики будь-якої електричної енергії є однаковими, в незалежності від того хто її поставляє. Електрична енергія є біржовим товаром, не має конретного виробника, не підлягає сертифікації, не підлягає складуванню, не має зовнішнього виразу, не підляє гарантйному терміну, не має строків зберігання.
Який такий детальний опис електроенергії ви бажаєте отримати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Учасник повинен ознайомитись та підтвердити можливість постачати електричну енергію згідно вимогам, зазначених у додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Тендерна пропозиція Учасника має відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ( пп.2 п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Учасник повинен ознайомитись та підтвердити можливість постачати електричну енергію згідно вимогам, зазначених у додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Тендерна пропозиція Учасника має відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ( пп.2 п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відхилення тендерних пропозицій
Дата подання: 30 листопада 2021 09:43
Дата відповіді: 01 грудня 2021 11:42
Відповідно до вимог тендерної документації, у разі якщо Учасник надав непотрібні документи (довідки, листи і т.п.), які не мають ніякого відношення до даної закупівлі, а також не відповідають строкам проведення закупівлі та завантажені до електронної системи з повторами, в хаотичному, не прописаному порядку, Замовник вважає, що Учасник не виконав вимоги до формування тендерної пропозиції та відхиляє пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Шановний Замовник, Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено ВІЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників. Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Закріпивши таку вимогу в тедерній документації, Замовник грубо порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі".
Звертаємо вашу увагу на наявність обширної практики АМКУ з даного питання, де рішення Замоника щодо відхилення тендерних пропозицій через надання будь-якої додаткової інформації від учасників були визнані неправомірними.
Зокрема, відповідно до рішення Колегії від 26.02.2020 № 3708-р/пк-пз, оголошення № UA-2020-01-06-000004-b про неправомірність відхилення пропозиції учасника через надання додаткових документів останнім. Замовника зобов'язали скасувати неправомірне рішення. Відповідно до рішення Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b, отання постановила, що Закон не забороняє учасникові подавати у складі тендерної пропозиції додаткову інформацію.Відомості, подані учасником додатково, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки замовник не вимагав їх надати.
Таким чином, законодавством у сфері закупівель не заборонено надавати додаткову інформацію у тендерній пропозиції. Практика Колегії із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Надання учасником процедури закупівлі будь-якої додаткової інформації не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Перелік відповідних підстав визначено у ст. 30 Закону та є виключним.
Беручи до уваги все вищезазначене, звертаємося до вас з вимогою внесення відповідних змін до тендерної документації, та вкилючити дану вимогу, котра є грубим та прямим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
дати на поданих Учасником довідках та документах повинні відповідати строкам проведення закупівлі
Дата подання: 30 листопада 2021 10:12
Дата відповіді: 01 грудня 2021 11:42
Відповідно до вимог тендерної документації, усі дати на поданих Учасником довідках та документах повинні відповідати строкам проведення закупівлі. Довідки, листи та документи без дат будуть вважатися недійсними та не будуть розглядатися Замовником.
У складі тендерної документації, учасники надають массу документів, до яких відносяться різноманітні виписки, нажані державними органами, копії внутрішніх документів (накази, довіреністі, рішення учасників і тп), копії та скан-копії інших документів, що вимагає Замовник.
Відповідно до вашої вимоги, надаючи, наприклад Статут, учасник має також потурбуватися про те, щоб дата на ньому відповідала "строкам проведення закупівлі". Згідно з такою логікою, учасникам потрібно перереєструвати Статут, щоб відповідати вимогам Замовника, отримати заново ліцензцію та укласти аналогічні договори та виконати їх в період з дати оголошення проведення даних відкритих торгів.
Дана вимога є доречною лише щодо документів, котрі формує сам учасник, але аж ніяк не загального терміну "документи". До "документів" відносяться ВСІ документи, що надають учасники.
Окрім того, Замовник сам зазначає Переліку формальних помилок» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020р. № 710. Відхиливши тендерну пропозицію завідсутність дати на якому-небудь документі, Замовник грубо порушить положення Закону України "Про публічні закупівлі". Такі рішення успішно оскаржуються в АМКУ, що підтверджєуться чималою кагортою практики. Аналогічне рішення міститься в закупівлі UA-2019-07-12-000395-c. Відсутність такої інформації АМКУ буде віднесено до формальної помилки, а Замовник беззаперчно отримає обгрунтування, що такий "не довів, яким чином оформлення Пропозиції в наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції".
Беручи до уваги вищезазначене, звертаємося до вас з вимогою внесення відповідних змін та вкилючення з вимог тендерної документації надмірних та формалістських вимог, котрі не мають жодного сенсу, а лише ускладнюють підготовку тендерної пропозиції Учасникам та перевірку таких пропозицій Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Документи, відмічені «*»
Дата подання: 30 листопада 2021 13:38
Дата відповіді: 30 листопада 2021 14:57
У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору закупівлі є інша службова (посадова) особа ніж керівник, у складі тендерної пропозиції подаються відмічені «*» документи на всіх службових (посадових) осіб учасника, які підписали тендерну пропозицію та мають право на підписання договору про закупівлю. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Шановний Замовник, операційні системи Windows і
Mac OS не дають можливості іменувати файли з позначенням «*».
Яким чином учасники мають виконати дану вимогу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
У випадку якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору закупівлі є інша службова (посадова) особа ніж керівник, у складі тендерної пропозиції подається перелік документів, зазначений у п.1 Розділу 3 Тендерної пропозиції, в якому перелічені документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
• Для юридичної особи:
- для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо).
- для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі:
1.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо);
1.2. довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії.
• Для фізичної особи:
- для фізичної особи-підприємця – документ, який підтверджує призначення його керівником та його право підпису (наказ про призначення тощо);
- для іншої фізичної особи – довіреність (нотаріально завірена) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії.
Підготовлені довідки, листи завантажуються окремими сканованими файлами у форматі Portable Document Format (далі – PDF). Замовник не вимагає відмічати вказані файли наступним позначенням «*».
У випадку якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору закупівлі є інша службова (посадова) особа ніж керівник, у складі тендерної пропозиції подається перелік документів, зазначений у п.1 Розділу 3 Тендерної пропозиції, в якому перелічені документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
• Для юридичної особи:
- для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо).
- для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі:
1.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо);
1.2. довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії.
• Для фізичної особи:
- для фізичної особи-підприємця – документ, який підтверджує призначення його керівником та його право підпису (наказ про призначення тощо);
- для іншої фізичної особи – довіреність (нотаріально завірена) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії.
Підготовлені довідки, листи завантажуються окремими сканованими файлами у форматі Portable Document Format (далі – PDF). Замовник не вимагає відмічати вказані файли наступним позначенням «*».
Опис закупівлі
Дата подання: 30 листопада 2021 15:34
Дата відповіді: 01 грудня 2021 10:54
Відповідно до відповідні Замовника
Учасник повинен ознайомитись та підтвердити можливість постачати електричну енергію згідно вимогам, зазначених у додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Учасники і так ознайомлюються з цим, оскільки зайаються ознайомленням з вимогами тендерної документації перед поданням тендерних пропозицій.
Щодо того, що тендерна пропозиція Учасника має відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ( пп.2 п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»), то яким чином детальний опис предмету закупівлі підтверджує це?
Надайте відповідь, який такий детальний опис товару, які взагалі не підлягає описанню, у зв'язку зі своєю специфікаою, ви бажаєте отримати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Просимо Вас ознайомитись з кожним пунктом додатку 4 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та надати підтвердження можливості виконати вимоги Замовника стосовно всіх пунктів додатку 4.
Вказане підтвердження надається на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації, адресоване уповноваженій особі Відокремленого структурного підрозділу «Одеського фахового коледжу комп’ютерних технологій Одеського державного екологічного університету», за підписом керівника/уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставлянням печатки (за наявності)) про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Просимо Вас ознайомитись з кожним пунктом додатку 4 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та надати підтвердження можливості виконати вимоги Замовника стосовно всіх пунктів додатку 4.
Вказане підтвердження надається на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації, адресоване уповноваженій особі Відокремленого структурного підрозділу «Одеського фахового коледжу комп’ютерних технологій Одеського державного екологічного університету», за підписом керівника/уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставлянням печатки (за наявності)) про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 грудня 2021
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ «Одеський фаховий коледж комп'ютерних технологій Одеського державного екологічного університету» |
Код ЄДРПОУ: | 38225470 |
Місцезнаходження: | 65101, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 5/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ" |
563 000,00
UAH з ПДВ
|
439 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
474 565,20
UAH з ПДВ
|
474 565,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ" #39589483 |
Переможець |
439 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2022 11:45
|
ДУ_зменшення_ДР_23.08.2022.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2022 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 17:07
|
ДУ_№1_01_08_22.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:20
|
Договір.pdf | укладений |
05 січня 2022 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили): військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, керуючись листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 про засвідчення форс-мажорних обставин, що стало підставою для унеможливлення з серпня 2022 року виконання Постачальником своїх зобов’язань по Договору, Сторони дійшли згоди встановити період постачання електричної енергії по Договору № 60AB547-808-21 від 04.01.2022 року до «04» серпня 2022 року включно. |
Номер договору про закупівлю: | № 60АВ547-808-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили): військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, з усіма наступними змінами, керуючись листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 про засвідчення форс-мажорних обставин, що стало підставою для унеможливлення з серпня 2022 року виконання Постачальником своїх зобов’язань по Договору, Сторони дійшли згоди про наступне:зменшити обсяги закупівлі на 75,3 тис кВт*год та вартість закупівлі в зв'язку з припиненням постачання електричної енергії. Загальна вартість договору з ПДВ складе 108296,90 грн. |
Номер договору про закупівлю: | № 60АВ547-808-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |