Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проєктної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) навчальних корпусів Клеванського ліцею №2 Клеванської селищної ради за адресою: вул. Заводська, 86, смт Клевань, Рівненський район, Рівненська область»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-11-11-012242-a dae9933c80c94118ab92fc25403295ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бузієвич

+380983312487 ypownovazhena.ocoba.klevan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клеванська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04387094
Вебсайт: http://klevanska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 35312, Україна , Рівненська обл., Рівненський район, селище міського типу Клевань, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 20
Контактна особа: Ольга Бузієвич
+380983312487
ypownovazhena.ocoba.klevan@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2021 15:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2021 15:15
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи

ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
(Виготовлення проєктної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) навчальних корпусів Клеванського ліцею №2 Клеванської селищної ради за адресою: вул. Заводська, 86, смт Клевань, Рівненський район, Рівненська область»

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35312, Україна, Рівненська область, Клевань, вул. І Франка,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 11:42
Протокол 38.pdf
15 листопада 2021 11:23
Тендерна документація Клевань ліцей.doc
15 листопада 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2021 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2021 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 11:42
Протокол 38.pdf
15 листопада 2021 11:23
протокол 38.pdf
15 листопада 2021 11:23
Тендерна документація Клевань ліцей.doc
11 листопада 2021 15:44
Тендерна документація Клевань ліцей.doc
11 листопада 2021 15:19
Тендерна документація Клевань ліцей.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни в договірних умовах
Дата подання: 12 листопада 2021 17:40
Дата відповіді: 15 листопада 2021 10:44
Згідно Порядку затвердження проектів будівництва замовник визначає експертну організацію, атакож виступає замовником експертиза проекту. Проектувальник може виконувати експертизу тільки на договірних умовах з замовником, що не передбаченов запропонованому договорі. У вартість проектних робіт не входить вартість проведення експертизи. Пропоную внести в договір необідні зміни, або виключити з протоколу погоджувальної ціни (додаток1) слова "та проходження експертизи"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вносимо зміни до протоколу виключаємо з протоколу слова погоджувальної ціни (додаток1) "та проходження експертизи"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кошин Андрій Миколайович 248 208,52
UAH з ПДВ
248 208,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2021 11:16
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:14
паспорт_код.pdf
24 листопада 2021 11:14
Сертифікат_Каян_ОВНС.pdf
24 листопада 2021 11:14
фін_звіт.pdf
24 листопада 2021 11:14
Сертифікат_Іванюк_ОБСТ.PDF
24 листопада 2021 11:14
Сертифікат_Іванюк_ЕЕ.PDF
24 листопада 2021 11:14
Сертифікат_Мигловець_Арх.PDF
24 листопада 2021 11:14
Свідоцтво_Гоч_ШУМ.PDF
24 листопада 2021 11:14
Сертифікат_Гоч_МОіС.PDF
24 листопада 2021 11:14
дог 9 .21 від 09.09.2021.pdf
24 листопада 2021 11:14
Квитанція _2.pdf
24 листопада 2021 11:14
Посвідчення_Гоч_ОП.pdf
24 листопада 2021 11:14
довідка ОЩАДБАНК.pdf
24 листопада 2021 11:14
Акти_Відгуки.pdf
24 листопада 2021 11:14
Договір ПКД ДСНС _ 341 21 16.09.pdf
24 листопада 2021 11:14
Свідоцтво_Гоч_МОіС.PDF
24 листопада 2021 11:14
Свідоцтво_Каян_ОВНС.pdf
24 листопада 2021 11:14
Виписка_витяг.pdf
24 листопада 2021 11:14
Сертифікат_Блищик_кошт.PDF
24 листопада 2021 11:14
пропозиція.PDF
24 листопада 2021 11:14
ЦПХ.pdf
24 листопада 2021 11:14
Сертифікат_Кошин_МОіС.PDF
24 листопада 2021 11:14
Сертифікат_Гоч_ШУМ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кошин Андрій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кошин Андрій Миколайович
#3422016174
Переможець 248 208,52
UAH з ПДВ
29 листопада 2021 12:30

Документи

29 листопада 2021 12:30
Електронний підпис
29 листопада 2021 12:27
44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2021 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кошин Андрій Миколайович
#3422016174
248 208,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2021 12:30
Електронний підпис
29 листопада 2021 12:27
44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2023 17:01
4.pdf укладений
03 квітня 2023 16:58
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 12:32
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 12:29
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 15:57
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 14:35
Додаткова клевань 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 14:25
Договір Клевань.pdf укладений
10 грудня 2021 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 324
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 324
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 324
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін