Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи із забезпеченння вогнезахисту (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій горищ вогнезахисним розчином)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-11-11-010136-a ● a51be28b403d47f2a87f6cc00c1e6f7e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР М.КРАМАТОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 02125042 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Катеринича, 5 |
Контактна особа: |
Елена Волвенкова +380507050760 kvdkram2019@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2021 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозицій учасників надається – безвідклична електронна банківська гарантія у розмірі 975.00 грн. 00 коп. (дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.) у формі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 975 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій горищ вогнезахисним розчином за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катеринича, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84301, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 листопада 2021
—
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту
1 послуга
Вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій горищ вогнезахисним розчином за адресою: м. Бахмут, вул. Маріупольська, 73
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84500, Україна, Донецька область, місто Бахмут, Маріупольська, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 листопада 2021
—
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 14:24 |
ОГОЛОШЕННЯ вогнезахисна обробка.docx | |
11 листопада 2021 14:24 |
Проєкт договору вогнезахисна обробка.docx | |
11 листопада 2021 14:24 |
Додаток 2 вогнезахисна обробка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якість виконання робіт
Дата подання: 11 листопада 2021 22:28
Дата відповіді: 12 листопада 2021 15:12
Шановний Замовнику, уважно розглянувши вимоги тендерної документації, пропонуємо з метою уникнення недобросовісного виконання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищ у закладах освіти включити в документацію вимогу щодо надання Виконавцем робіт з вогнезахисту для перевірки відповідності робіт з вогнезахисту результати лабораторних випробувань акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, а саме протоколи з позитивним висновком Дослідно- випробувальної лабораторії ДСНС України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня , дякуємо за турботу, але згідно до Закону України "Про пожежну безпеку",
Положення про Державну пожежну охорону, нормативного регламенту НАПБ Б.01.012-2007 "Правил возгнезахисту" , перевірка робіт з лабораторними випробуваннями акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією та подальшого отримання протоколу - висновок " Дослідно- випробувальної лабораторії ДСНС України" - не вимагається.
Положення про Державну пожежну охорону, нормативного регламенту НАПБ Б.01.012-2007 "Правил возгнезахисту" , перевірка робіт з лабораторними випробуваннями акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією та подальшого отримання протоколу - висновок " Дослідно- випробувальної лабораторії ДСНС України" - не вимагається.
Огляд
Дата подання: 16 листопада 2021 18:30
Дата відповіді: 17 листопада 2021 10:10
Вимога:в комплекті тендерної документації надати акт обстеження об’єкту та лист ознайомлення з проектною документацією. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вищезазначена вимога не регламентує та не обмежує спосіб звернення до Замовника для проведення огляду об’єкта та підписання Акту про огляд в період уточнення та регламентується виключно частиною 1 статті 14 Закону.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта , іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт , з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі робіт складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Слід відмітити, що вимоги частини четвертої статті 22 Закону розповсюджуються на процедуру закупівлі, но ніяк на спрощену закупівлю, яку проводить Замовник.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог оголошення спрощеної закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Дякуємо за запитання.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта , іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт , з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі робіт складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Слід відмітити, що вимоги частини четвертої статті 22 Закону розповсюджуються на процедуру закупівлі, но ніяк на спрощену закупівлю, яку проводить Замовник.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог оголошення спрощеної закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
143 988,00
UAH з ПДВ
|
143 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" |
194 992,37
UAH з ПДВ
|
194 992,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3018024773 |
Відхилено |
143 988,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 10:55
|
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" #37435330 |
Переможець |
194 992,37
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 13:35
|
договір вогнезахист БЕЗПЕКА 2000.pdf | укладений |
07 грудня 2021 13:34
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 грудня 2021 09:52
|
115 933,36 UAH | UA118201720344340006000021926 КНП "ОКШВД м.Краматорськ" |
UA283354960000026001051822667 тов безпека 2000 |
Оплачений |
23 грудня 2021 09:52
|
79 059,01 UAH | UA118201720344340006000021926 КНП "ОКШВД м.Краматорськ" |
UA283354960000026001051822667 тов безпека 2000 |
Оплачений |